Muistatteko eilisen ketjun

  • Viestiketjun aloittaja harmaannuin
  • Ensimmäinen viesti
harmaannuin
jossa kerroin että olen todella ihastunut miehen parhaaseenystävään. Ja jotkut sitten haukkuivat minut portoksi, lutkaksi, lumpuksi ja niin edelleen. Mikä on minusta todella töykeää sillä jokainen on varmasti joskus jossain vaiheessa elämäänsä ihastunut toiseen, minä vaan olen sattumoisin ihastunut (valitettavasti) siihen mieheni ystävään. Ei tunteilleen mitään mahda jos ihastuu niin ihastuu. Sen puolesta teoilleen mahtaa.

Ja juttuni jatkuu näin että puhuin eilen parhaan ja erittäin läheisen tyttöystäväni kanssa tilanteesta ja sovimme että lähdemme ulos, syömään ja tanssimaan, maistelemme hyviä viinejä ja pidämme siis oikein kunnon tyttöjenilla jossa unohtuu kaikki murheet ja kriisit.

... mutta, sain tänään kuulla että myös tämä herra x on lähdössä sinä kyseisenä päivänä viihteelle ystäväporukkansa kanssa.

Siis tää ei vo olla totta, mitä vittua (anteeksi ruma kielenkäyttöni) nyt teen???

Useampi drinksu veressä ja ne ihanat katseet ja ihanat ystävälliset kommentit ja se vihjaileva flirtti.. mä tuun olemaan TOSI PAHASSA pulassa!!!


:'(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:
Tiedän tunteen ja se on kiusallinen ja kutkuttava. Itseni olisi pakko jättää lähtemättä :ashamed:
Kuinka sä oot päässy tämmöisestä ihastumisesta irti? En halua satuttaa miestäni mut musta tuntuu et nää tunteet saa musta yliotteen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
No kuule, meet joku toinen kerta, niin et joudu pulaan.
mä niin harvoin pääsen mihinkään. Viime kerrasta melkein vuosi ja ystäväni käy täällä harvoin, asuu toisella paikkakunnalla. Ja olen miljoona kertaa perunut sovitut menomme niin enää en kehtaa koska seuraavan kerran näemme taas ehkä puolen vuoden päästä.
 
vieras
sulla on sama tilanne kuin mulla....
paitsi kyseessä on miehen ei niin läheinen henkilö vaan kaveri...
ja ihan sama tilanne tuon viikonlopunkin kanssa...
täällä ei ole kuin 2 kuppilaa että yhteen törmäystä ei voi välttää...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
mistäs tiiät että on menossa just samaan paikkaan :whistle: ;)
no kuule tässä kaupungissa ei ole kovin montaa vaihtoehtoa.. viisastelija ;)
hmm.. no mut vaihtoehtoja on kuitenkin kaksi, tuskin siellä vain yhtä paikkaa on ;) joten menet sinne toiseen :headwall:
juu se toinen on teinihelvetti pahimmillaan. Ja tää toinen paikka missä me olemme on suosikki paikkamme. Ja siellähän kaikki aikusemmat viihtyy.

Täytyy vaan varmaan yrittää vältellä häntä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sulla on sama tilanne kuin mulla....
paitsi kyseessä on miehen ei niin läheinen henkilö vaan kaveri...
ja ihan sama tilanne tuon viikonlopunkin kanssa...
täällä ei ole kuin 2 kuppilaa että yhteen törmäystä ei voi välttää...
paha juttu :(

ja mä luulin et tää tunne yönaikana hellittää mutta havahduinpa taas aamupalapöydässä siihen lasta syöttäessa että hän repii äitiä hihasta kun äidin ajatukset jossain ihan muualla kuin siinä aamupalassa :/
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
En ole eilistä ketjua lukenut, mutta mielipiteeni on tämä: Ei ole miehesi aito ystävä, jos vaimoa vikittelee ja flirttaa... :eek:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1249600,50

tässä eilinen ketju.

Kyllä he ovat olleet ystäviä pikku penskasta saakka ja mä en voi käsittää sitä kuinka se meillä aina niin selvästi hakee mun katsekontaktia ja tuijotttaa suoraan silmin ja kauan. Ja mieskin on huomannut sen mutta ei ole sanonut mitään vaikka huomaan että se häntä harmittaa.

Monesti ovat jutelleet jostain ja tää kaveri vaan tuijotaa mua ja mies joutuu havahduttaa sen et haloo ja sit se on ihan et täh mitä mitä.. siis ihan pihalla kaikesta..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaannuin:
jokainen on varmasti joskus jossain vaiheessa elämäänsä ihastunut toiseen(
En mä ole ainakaan meidän suhteen aikana. Taidat asua tosiaan aika pienessä kyläpahasessa, menkää jonnekin etäämmälle joraamaan.
Mitä se kaupungin koko vaikuttaa siihen ihastuuko toiseen vai ei???
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaannuin:
jokainen on varmasti joskus jossain vaiheessa elämäänsä ihastunut toiseen(
En mä ole ainakaan meidän suhteen aikana. Taidat asua tosiaan aika pienessä kyläpahasessa, menkää jonnekin etäämmälle joraamaan.
Mitä se kaupungin koko vaikuttaa siihen ihastuuko toiseen vai ei???
Ei mitenkään. Mutta ei voi kovin suuri siti olla jos yhteentörmäystä noin pelätään. Ihmettelen vaan, miksi juuri omassa kotikylässä pitää bailata. Toi kuulostaa jo aika savannamaiselta ruikutukselta, kaikkea haluaisi mutta kun esteitä on paljon...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaannuin:
jokainen on varmasti joskus jossain vaiheessa elämäänsä ihastunut toiseen(
En mä ole ainakaan meidän suhteen aikana. Taidat asua tosiaan aika pienessä kyläpahasessa, menkää jonnekin etäämmälle joraamaan.
Mitä se kaupungin koko vaikuttaa siihen ihastuuko toiseen vai ei???
Ei mitenkään. Mutta ei voi kovin suuri siti olla jos yhteentörmäystä noin pelätään. Ihmettelen vaan, miksi juuri omassa kotikylässä pitää bailata. Toi kuulostaa jo aika savannamaiselta ruikutukselta, kaikkea haluaisi mutta kun esteitä on paljon...
Kaikilla ei ole mahdollisuutta lähteä toiseen kaupunkiin! Oletko ajatellut sitä?? Kyyti tai yöpyminen maksaa hunajata nykyään. Ja miksi ap:n pitäis jättää menemättä jos kerta mahdollisuus on ja viimeksi päässyt ties milloinja ystävääkään ei näe usein.

Eikä musta tuo ap ruikuta vaan selvästi yrittää hakea joltain fiksua keskustelua ja apua. Itse olen ollut samassa tilanteessa kuin ap mutten todellakaan ollut yhtä vahva kuin hän vaan annoin tunteitten viedä. Mut mulla kävi sen verran hyvin et ollaan yhä edelleen tän miehen kanssa yhdessä ja ex myös ystävämme. Emme loppujen lopuksi sopineet exän kanssa yhteen.
 

Yhteistyössä