Muistatteko asioita mistä nämä palstahistorian kohunikit tunnetaan? Pastaileekohan kukaan noista enää

  • Viestiketjun aloittaja Muistelua
  • Ensimmäinen viesti
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja g:
kukas muistaa tän nasu...jonkun, siis tän palstapaita episodin? saikohan kaikki halukkaat ne paidat sitten loppujen lopuksi ja mikä se oli se nikki?
En muista nikkiä mut paidan sain ja se on edelleen kuosissa muuten :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ltollahan oli se Manta tyttö ja hänen miehensä oli urologi vai gynegologi joka tais olla kova juomaan! :D
Ekö se mies ollu turkkilainen, ne oli eronnu mut asu yhdessä ja vauvakuumeili.. :D
Saatto olla. :D Eronnu ne tosiaan oli, mutta muistelin sen miehen olleen joku alapään tutkija. Saattohan se olla turkkilainenkin.
 
vakkari ei pysty kirjautumaan
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
minä....ja miisa kuoli maksasairauteen.samalla nikillä kokoajan täällä pyörin,tosin melko harvakseen.enemmin tuolla kirpparilla =)

No hei!:hug:

Mitäs teille nykyään kuuluu??
Ei ole sua täällä näkynyt aikoihin...
Lapset kasvaa ja voi hyvin
 
g
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
kukas muistaa tän nasu...jonkun, siis tän palstapaita episodin? saikohan kaikki halukkaat ne paidat sitten loppujen lopuksi ja mikä se oli se nikki?
En muista nikkiä mut paidan sain ja se on edelleen kuosissa muuten :D
Mä en tilannu paitaa, mut muistan kyl sen sählingin!
minunkin paita on ihan käyttökelpoinen vielä, ei oo pitkään aikaan kyllä tullu pidettyä... :D

mua ny häirittee se nikki kun en muista, ei se nasuttaja ollut, sehän on se punatukkainen nainen? tai ainakin joskus palstaili tällä... mut joku nasu... se oli se nikki...
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
kukas muistaa tän nasu...jonkun, siis tän palstapaita episodin? saikohan kaikki halukkaat ne paidat sitten loppujen lopuksi ja mikä se oli se nikki?
En muista nikkiä mut paidan sain ja se on edelleen kuosissa muuten :D
Mä en tilannu paitaa, mut muistan kyl sen sählingin!
Jotenki tuntuu vieläki uskomattomalta et muutamalta olis huijannu ku kuitenki niin moni sen paitansa sai ilman ongelmia, et olisko ollu joku muu häikkä niissä osotteissa vaikka
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
kukas muistaa tän nasu...jonkun, siis tän palstapaita episodin? saikohan kaikki halukkaat ne paidat sitten loppujen lopuksi ja mikä se oli se nikki?
En muista nikkiä mut paidan sain ja se on edelleen kuosissa muuten :D
Mä en tilannu paitaa, mut muistan kyl sen sählingin!
Jotenki tuntuu vieläki uskomattomalta et muutamalta olis huijannu ku kuitenki niin moni sen paitansa sai ilman ongelmia, et olisko ollu joku muu häikkä niissä osotteissa vaikka
Se oli Nallukka se nikki jolta tilattiin paidat, minulla ei ollu mitään ongelmia sen paidan saamisessa mutta taisi niitä pari-kolme nikkiä olla jotka eivät sitä paitaa saaneet! En kyllä tiiä miksi mutta harmittavaa oli kun jäivät ilman. Paita on vieläkin käytössä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja noksu:
Ai niin se paitahässäkkä. Itse en paitaa tilannut, lueskelin vaan sivusta jokapäiväisiä ketjuja tyyliin "mis on mun paita???"
Eräs hautakivikeräys jäi kans mieleen.
Saman muistan myös.
No se on kans jäänymieleen.

Mut muistaako kukaan sitä kypärä annaa..????

Yhdes vaiheessa sellanen "anna" puhu joka päivä siitä miten päin turvaistuin pitää olla autossa, pyöräss, missä tahansa ja sit se siirty puhumaan kypärästä..Huh..Että meil oli hauskaa..
 
Tuoreena äitinä yli neljä vuotta sitten luin ihmeissäni LTO:n kirjoituksia. Lopulta kehtasin kysyä mitä LTO tarkoittaa, kun niin moni ihmetteli että voiko hän sellainen olla, tai toivottavasti ei ole. Diedorellen muistan nikkinä mut en kylläkään mitään kirjoituksia.
 
g
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja noksu:
Ai niin se paitahässäkkä. Itse en paitaa tilannut, lueskelin vaan sivusta jokapäiväisiä ketjuja tyyliin "mis on mun paita???"
Eräs hautakivikeräys jäi kans mieleen.
Saman muistan myös.
ja mä! loppujen lopuksi tää asianomainen kiitti "kauniisti" sanomalla hautajaiskustannuksiin tarkoitetuista rahoista että "eihän niillä saanu kun juuri ja juuri kaks kassia ruokaa". ole hyvä vaan... (en tosin itse osallistunu siihen)
 

Yhteistyössä