Muistatteko asioita mistä nämä palstahistorian kohunikit tunnetaan? Pastaileekohan kukaan noista enää

  • Viestiketjun aloittaja Muistelua
  • Ensimmäinen viesti
c
Alkuperäinen kirjoittaja noksu:
Hensku kans sai palstalaisten mielet sekaisin :D
"tyttö 5v11kk4 vrk
poika 4v9kk16vrk
poika3v9kk27vrk...jne ja paljon sydämiä perään :heart: :heart: :heart:
Se oli kyllä pelottava muija (?)

Liisa Mervi charlotta 5 v 4 kk

Kai Pertti Armas 9 v 5 kk


Jokaiseen vastaukseen piti liittää lasten iät kuukaudentarkasti mukaan :D
 
hemuli
LTO:lla oli hauskat jutut :) sitä jäi kaipaamaa olikos sen tytön nimi Manda tai Mandi :LOL: se ostoskärry-juttu ainaki muistuu mielee. Ja sitte Helmiäinen lapseton nuori nainen joka tiesi aivan kaiken lasten kasvatuksesta ja kaikesta muustaki mitä maa päällään kantaa ja sillä oli se ainoa oikea mielipide kaikesta :) huh niitä tappelu ketjuja ennen moderointia.
Honiskalla oli mt-ongelmaa ja mt-ongelmainen mies, teiniäiti, 2 lasta ja tosi paljon ongelmaa arjessa, mm. kertoi miten sitoo isomman lapsen sänkyyn kun ei saa sitä pysymään päiväunilla et sais omaa aikaa :eek: OMG hirveitä juttuja kirjotteli :eek:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
LTO:lla oli hauskat jutut :) sitä jäi kaipaamaa olikos sen tytön nimi Manda tai Mandi :LOL: se ostoskärry-juttu ainaki muistuu mielee. Ja sitte Helmiäinen lapseton nuori nainen joka tiesi aivan kaiken lasten kasvatuksesta ja kaikesta muustaki mitä maa päällään kantaa ja sillä oli se ainoa oikea mielipide kaikesta :) huh niitä tappelu ketjuja ennen moderointia.
Honiskalla oli mt-ongelmaa ja mt-ongelmainen mies, teiniäiti, 2 lasta ja tosi paljon ongelmaa arjessa, mm. kertoi miten sitoo isomman lapsen sänkyyn kun ei saa sitä pysymään päiväunilla et sais omaa aikaa :eek: OMG hirveitä juttuja kirjotteli :eek:
Eikö täällä ole ennen ollut modeja? Oli varmaan villi meno :O
 
hemuli
Olikos se möhköfantti tai joku sellanen joka kirjotteli myös nikillä Violetse oli muka teiniäiti ja toisella vanhempi nainen? Joku norsu se kuiteki oli :LOL: joka tollasta teki :whistle:
 
Vieras
Mutterinpää = häiriintyny sekasin oleva mielenterveys tyyppi, älyttömän ilkeä, uhkaili tappamisella ja hakkaamisella, jätti lääkärin määräämät lääkkeet ottamatta ja sen kyllä huomasi. :(
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
LTO:lla oli hauskat jutut :) sitä jäi kaipaamaa olikos sen tytön nimi Manda tai Mandi :LOL: se ostoskärry-juttu ainaki muistuu mielee. Ja sitte Helmiäinen lapseton nuori nainen joka tiesi aivan kaiken lasten kasvatuksesta ja kaikesta muustaki mitä maa päällään kantaa ja sillä oli se ainoa oikea mielipide kaikesta :) huh niitä tappelu ketjuja ennen moderointia.
Honiskalla oli mt-ongelmaa ja mt-ongelmainen mies, teiniäiti, 2 lasta ja tosi paljon ongelmaa arjessa, mm. kertoi miten sitoo isomman lapsen sänkyyn kun ei saa sitä pysymään päiväunilla et sais omaa aikaa :eek: OMG hirveitä juttuja kirjotteli :eek:
Eikö täällä ole ennen ollut modeja? Oli varmaan villi meno :O
Ei ollu modeja taannoin ollenkaa. Ja juu meno oli sen mukasta. Mutta se oli kivaa kun oli tosi pitkiä väittely ketjuja :D eikä mun mielestä ollu sellasta kiusaamista ja haukkumista kuin nykyään on (vai muistanko ihan väärin). Hirveetä vääntöö oli ajoittain :D
 
hemuli
Muistaako kukaan sellasta älyttömän pitkää ketjua vanhoilta ajoita joka alko et: Moi oon uus palstalla ja nikki oli joku peräpää pallero ja sitte siinä oli tosi hauskaa läppää monista palstalaisista :LOL: oli aivan hulvattoman hauska.
 
Mikä tyyppi se VIL-LA-MOL-LA oli? Se oli mun elämäni käännekohta. Sen juttuja lukiessa mä vasta oivalsin, että kaikki ei netissä ole sitä mitä antaa ymmärtää ja mulle sana provota tuli päivänvaloon. :ashamed: Eiks se vaihtanu nikkiä moneen otteeseen ja aina narahti siitä lopulta ja sillä oli AIVAN ihme juttuja!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mikä tyyppi se VIL-LA-MOL-LA oli? Se oli mun elämäni käännekohta. Sen juttuja lukiessa mä vasta oivalsin, että kaikki ei netissä ole sitä mitä antaa ymmärtää ja mulle sana provota tuli päivänvaloon. :ashamed: Eiks se vaihtanu nikkiä moneen otteeseen ja aina narahti siitä lopulta ja sillä oli AIVAN ihme juttuja!!
Nykyään METSOLA :whistle:
 
Borkku
Sit oli tää pyöräilykypärän käytöstä kyselijä aina välillä käymäs ja ne oli hauskoja ketjuja josta sai valtavasti kypärän käyttötarkotuksista ja väri oli muuten tärkeä :D

Mä muistan pitkän pitkän ketjun jossa biisien sanoja rukattiin monella tapaa se oli mieletön
 
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Muistaako kukaan sellasta älyttömän pitkää ketjua vanhoilta ajoita joka alko et: Moi oon uus palstalla ja nikki oli joku peräpää pallero ja sitte siinä oli tosi hauskaa läppää monista palstalaisista :LOL: oli aivan hulvattoman hauska.
Se oli hauska ketju! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mikä tyyppi se VIL-LA-MOL-LA oli? Se oli mun elämäni käännekohta. Sen juttuja lukiessa mä vasta oivalsin, että kaikki ei netissä ole sitä mitä antaa ymmärtää ja mulle sana provota tuli päivänvaloon. :ashamed: Eiks se vaihtanu nikkiä moneen otteeseen ja aina narahti siitä lopulta ja sillä oli AIVAN ihme juttuja!!
Eiks tuo villamolla oo nykyste joku hellalettas?

 

Yhteistyössä