muistatko vielä ensi treffisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikäloppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ikäloppu:
millaiset ne olivat ja minkä ikäinen olit? :) ite en oo koskaa käyny treffeillä enkä oo seurustellukaa ja ikää on jo 19-vuotta. :(

Mä olin yli kakskymmentä, ennen kuin seurustelin eka kerran.
Se oliki sitte viimeinen kerta, nyt ollaan oltu kohta 10v. naimisissa.

joo muistan.. Olin 17-vuotias, ja pyysin yhtä lukiokaveria leffaan, oltiin käyty samaa koulua ihan ikuisuus. No, leffaan mentiin ja heselle sen jälkeen, ja mulle iski joku kauhea paniikki. Se poika ihastui minuun ja mä en sitten pystynyt enää kunnolla edes puhumaan hälle. En itsekään tiedä miksi. No, toivottavasti ei jäänyt sille kaverille traumoja, hän oli meinaan oikeasti hirmu mukava.

Muistan. Olin 14 v. Tänään muuten sattumoisin tärmäsin junassa erääseen nuoruudenystävääni, joka kertoi tämän ensitreffiläiseni kuolleen jo vuosia sitten.

Juu, kyllä se hämärästi mielessä on. Olin 14v silloin, poikakaveri oli vuoden vanhempi. Koulussa oltiin aiemmin tavattu ja spostia kirjoteltu. Mut varsinaiset treffit. Tavattiin jossain kylällä, tieten vaan ajeltiin ympäriinsä, sit käytiin jossain huoltsikalla juomassa kokikset. Herrasmiehenä poikakaveri tarjos. :D

Oisin vissiin tuostaki saanu ihan hyvän miehen, kunnon nörtin. :D Ainaki oisin saanu suht rikkaan miehen, ku tuo on pärjänny kaikenmaailman atk- ja matikkakisoissa, opiskellut jossain tosi vaativassa koulussa, en tiedä minne on päätynyt, mutta tuskinpa ihan köyhäksi on jääny. :)

Tän nykysen aviomieheni kans ensitreffit... Seisoskeltiin uimahallin parkkipaikalla, miehellä oli auto käynnissä pitkään ja musiikki soi, ei ihmeemmin juteltu, mies höpötti jotain työjuttuja...että edes jotain. Sit lähettiin ajeleen vaan...ja lopulta mies vei sit mut kotiin, eikä tahtonu osata pois. :D Tätä ennen oltiin siis oltu yhteyksissä vain netin kautta (netistä löysin tuon).

Itseasiassa muistan. Ja kun asiaa muistelen, niin hymy nousee väkisinkin huulille :)

Oltiin meinaan jossain mökillä järven rannalla isommalla sukulaisporukalla juhlistamassa sukulaisen keski-iän syntymäpäiväjuhlia. Itsellä oli ikää 15v.
Siellä oli sellainen 17-vuotias ihan kiva, mulle ennestään tuntematon poika myös.
Tämä poika pyysi sitten mut mukaansa järvelle kalastelemaan. Aurinko laski ja me juteltiin ja naurettiin paljon. Siinä sitten otin muutaman huikan sahtiakin (hyi hitto!) ja sain ensisuudelman veneen keulassa, pojan sylissä.
Voin sanoa sen olleen romanttista <3 :D

Sen illan jälkeen lähetettiin pari tekstaria, jonka jälkeen yhteydenpito loppui. Itse olin vielä aivan liian ujo mihinkään enempään :)

Yhteistyössä