N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Juu. Eka oli Ritva G, aivan ihana ihminen, terveisiä vaan Tyksiin :wave: . Ajankohta oli joulukuussa 2003.
Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:En muistaisi, mutta ONNEKSI lukee papereissa niin tiedän sitten kenen käsken painua helvettiin jos erehtyy tulemaan samaan huoneeseen mun kanssa kun synnytän seuraavaa...
Alkuperäinen kirjoittaja mandoliini:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Juu. Eka oli Ritva G, aivan ihana ihminen, terveisiä vaan Tyksiin :wave: . Ajankohta oli joulukuussa 2003.
Kyllä, mulla oli tämä sama vuonna 2005. On kyllä todella ihana! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Juu. Eka oli Ritva G, aivan ihana ihminen, terveisiä vaan Tyksiin :wave: . Ajankohta oli joulukuussa 2003.
Tokassa synnytyksessä oli Maria avautumisvaiheessa, ponnistusvaiheen kätilöiden nimiä en taida muistaa. Tammikuu 2006. Erittäin mukava kätilö hänkin, Tyksissä.
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:Mua kiinnostaisi, että minkälaiset jutut on saaneet aikaiseksi negatiivisen suhtautumisen kätilöihinne?
Tuossa muutama negatiivinen palaute vilahti välissä eikä kaikissa ollut syytä - jos vaan haluatte kertoa, niin minnuu ainakin kiinnostaa!