Muistatko synnytyksessäsi olleen kätilön/löiden nimen/t?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonnari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä edes esitellyt itseään. Ainoa mitä muistan kätilöstä on se, että tukki kädellään suuni kun ponnistusvaiheessa huusin ja sanoi turpa kiinni.. Oulaisissa oli näin reilu kymmenen vuotta sitten, toivottavasti asiat paremmin tayssissa ens marraskuussa...

Kansalaisuudet muistan!
-esikoiselta irlantilaiset katilo ja laakari (hurttia huumoria mutta saipahan nauraa valilla :D)
-kakkoselta suomalainen katilo ja sri lankalainen laakari
-kolmoselta perulainen katilo ja irlantilainen laakari

En kyllä muista. Eipä siinä ehtinyt kovin pitkään kätilöiden kanssa rupatella kun synnytti, tosin en muista niitä vuodeosaston kätilöitäkään nimeltä joiden kanssa sentään seurusteli useamman päivän.

Muistan esikoisen synnytyksessä olleen kätilön nimen, sillä hänen ilkeyttensä oli jotain aivan uskomatonta ja painoin nimen mieleeni ja seuraavan synnytyksen lähestyessä kirjoitettiin esitietoihin etten suostu kyseistä ihmistä kohtaamaan enää uudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
En muistaisi, mutta ONNEKSI lukee papereissa niin tiedän sitten kenen käsken painua helvettiin jos erehtyy tulemaan samaan huoneeseen mun kanssa kun synnytän seuraavaa...

Ihan samat fiilikset kun minullakin.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Juu :). Eka oli Ritva G, aivan ihana ihminen, terveisiä vaan Tyksiin :wave: . Ajankohta oli joulukuussa 2003.

Tokassa synnytyksessä oli Maria avautumisvaiheessa, ponnistusvaiheen kätilöiden nimiä en taida muistaa. Tammikuu 2006. Erittäin mukava kätilö hänkin, Tyksissä.

Mulla oli myös Ritva marraskuussa -06. Tosi ihana ihminen! :wave: =)

Mua kiinnostaisi, että minkälaiset jutut on saaneet aikaiseksi negatiivisen suhtautumisen kätilöihinne?

Tuossa muutama negatiivinen palaute vilahti välissä eikä kaikissa ollut syytä - jos vaan haluatte kertoa, niin minnuu ainakin kiinnostaa!

Alkuperäinen kirjoittaja f-f:
Mua kiinnostaisi, että minkälaiset jutut on saaneet aikaiseksi negatiivisen suhtautumisen kätilöihinne?

Tuossa muutama negatiivinen palaute vilahti välissä eikä kaikissa ollut syytä - jos vaan haluatte kertoa, niin minnuu ainakin kiinnostaa!

Muakin kiinnostaa, ihan ammatillisessa mielessä, että mikä tuon negat. suhtautumisen aiheuttaa?

Yhteistyössä