jos tuon kuva saanko mä neuvoja ilmaiseksi?Kysyn vain ensiks paljonko maksaa ja mitä tarvi ostaa ja niin edelleen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna::xmas: me aina touhumme jotain :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ei kaikki on ok talon kanssa,meillä vain tuli muutoksia miten on parempi ja turvallisempi lapsiperhelle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ei kaikki on ok talon kanssa,meillä vain tuli muutoksia miten on parempi ja turvallisempi lapsiperhelle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mutta mihin?Haluan sen itse hoita toi asia,kun mies halua itse tehdä ja säästä,mutta mä en,mä haluan että ammattihenkilö tulee mielummin,enkä jaksa odotta siitä miestä
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:eikun rappuset kun sielä on se auki ei ole turvallista lapsille ehkä,mutta meillä on hyväät sunnitelmat miten tehdään sen.
40euroa,mutta mistä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:voi kun mua säälittää jo etukäteen se onneton ammattilainen joka ton homman ottaa hoitaakseen... jos nyt kukaan edes ottaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:voi kun mua säälittää jo etukäteen se onneton ammattilainen joka ton homman ottaa hoitaakseen... jos nyt kukaan edes ottaa...
Kyllä mun ukko ottais firmoineen ton hoitaakseen ja on ammattilainen,tosin asutaan niin kaukana...rahaahan siittä saa!
Mua alkaa oikeesti niin pännii täällä tietyt kommentit aina Savannalle ja yleensä harmailta ettei tosikaan.
Oletko SINÄ asunut ulkomailla vieraan kielen keskellä opettellen???Ei ole helppoa ilmaista itseään vieraalla kielellä!!Nimim.kokemusta on!!! Se ettei osaa aina ilmaista korrektisti jotain asiaa ko.maan kielellä ei suinkaan tarkoita että olisi tyhmä!!!!!! :kieh: :kieh: