Muistako joku mä kerroin baaritiskista niin kysyn vähän lisäätietoa....

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
kun nyt me tiedämme tasatrakaan mitä sinne tulee se on sunniteltu ja vähän seinä pitää laita kinni ja olohuonen seinä leveämmäksi ja sitten vielä ne pidiket pakko saada missä on rappuset sekä tolppat,niin paljonko tulee maksamaan jos joku ammattimies tulee tekemään sekä tuo materiaali,mihin summaan piti varautua? =)

Ei ole mikään kovin helppo tehtävä löytää hyvää ammattimaista timpuria joka tekisi työn vielä nopeasti. Tuntipalkka heillä yleensä on. Anna ihmeessä miehesi tehdä jos haluaa.

Entäs kun mä haluaisin tohon olkkariin silleen että tosta seinästä otettais vähän pois ja sit tulis silleen kulku siitä ja ehkä laitettas sit lattia uusiks, ja sit ehkä myös tonne toiseen huoneeseen pientä remppaa ja mun auto vaihtoon, niin paljon se tulis maksaan?

Auts. Te ootte kaataneet seinän jo pois ja yhtäkkiä päätät ettei mies sitä teekään. Entä jos teillä ei ole varaa palkata ketään ja materiaaleihin, kun ostitte sen ison telkankin. Voi sua, eikö teitä itseänne huoleta tuollainen holtiton rahankäyttö?

30? tunti 8tuntia tekee 240? päivä. Materiaalikustannukset päälle... Ja varsinkaan kun en yhtään ymmärtänyt että mitä oikeastaan on tarkoitus tehdä,luulisin että viikko menee.

Alkuperäinen kirjoittaja *****:
30? tunti 8tuntia tekee 240? päivä. Materiaalikustannukset päälle... Ja varsinkaan kun en yhtään ymmärtänyt että mitä oikeastaan on tarkoitus tehdä,luulisin että viikko menee.

ja voi olla että tohon tarvii useammankin miehen...

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
240 on vähän ja 8tunti olis jopa paljon :D tommonen työ ei kovin paljon kestää

Rappuset ja tolpat plus baaritiski?

Kolme työpäivää. Plus materiaalit. Voin vakuuttaa että tonnilla ette tuu selviään.

Sii tarkoitus on paikata seinää, leventää sitä ja värkätä siihen joku systeemi mikä ei mulle auennut. Kyllä kuule menee kauemman kuin 8 tuntia. Kannattaa ottaa selvää ensin ja huudella vasta sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Raksamiehen vaimo:

Rappuset ja tolpat plus baaritiski?

Kolme työpäivää. Plus materiaalit. Voin vakuuttaa että tonnilla ette tuu selviään.

+ seinän levennys ja uusi seinä, vai miten nyt ton ymmärsin että hommaa on...

Yhteistyössä