Muistaisitko sie kaikki...?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Sisarustesi nimet ja syntymäajat, autojesi rekkarit ym.?

Luin vaan lehdestä tuosta uusien passien hommaamisesta ja jollei mukana ole vanhaa passia tai henkkaria (ajokortti ei kelpaa ) niin pitää täyttää todella tarkka selvityslomake, jolla varmistetaan, että sie ole juuri sie, etkä kukaan muu. Ja siinä mm. kysytään kaikkien sisarustesi nimet ja syntymäajat, kaikkien (nykyisten ja aiempien ) autojesi rekkarit ym. ym. Siinä oli haastateltu jotain eläkeikäistä pariskuntaa, joilta oli jääny vanhat passit kotio ja olivat katselleet sitä lomaksetta ja todenneet, et helpompi tulla joku päivä uusiks vanhojen passien kanssa...

Sisarusten nimet ja syntymäajat muistaisin, mut en kyllä autojen rekkareita...en muista nykyistäkään... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Muistin :D Kysyivät jopa vanhoja osoitteita missä asunu :)

:o Ohhoh.. mie en ikinä muista noita rekkareita. Sen verran monta autoa on ollu, et en muistais millään... ja osa ollu miun ja miehen nimissä ja osa pelkästään miehen, enkä muista, et mikä oli mitenkin :D

Muistan siskojeni (4kpl) ja vanhempieni koko nimet sekä syntymäajat, lasteni ja mieheni syntymä-ajat ja sotut, nykyisten autojemme rekkarit, mutta en just kyllä entisiä, muistan myös osoitteet joissa olen koululais- ja aikuisiällä asunut...

Mutta mies ei sit muista mitään, hyvä että oman ikänsä hät-hätään :D

Mä muistaisin autojen rekkaritkin, kun on tapana ajaa yhtä ja samaa autoa vuosikaudet. Rekkareita olis siis muistettava 4 nykyinen mukaanlaskettuna. Sisarusten nimet ja syntymäajat muistaisin (8kpl ) ja edelliset osoitteet (6kpl nykyinen mukaanlaskettuna ) :D

Mul on se ongelma, et muistaisin kyl mun kahen sisaruksen (toinen koko, toisella sama äiti) nimet ja syntymäajat, mutta sitte mun isä on tekassu pari kakaraa tossa myöhemmin, enkä oo niitten kaa missään tekemisissä, enkä oo isänikään, niin empä muista enkä välitä.

Auton rekkarin muistaminen on helppo, koska ei oo ollu ku yks auto, oon niin laiska, etten oo jaksan vaihtaa :xmas:

Vanhat osotteet muistan kaikki (8kpl)

Sisarusten nimet muistan (toiset ja kolmannet myös). Syntymäajat hmm 4 muistan, 3 en. Autoja mulla ei ole koskaan ollutkaan. Vanhoista osoitteista muistan kaksi, 11 en :D Äidin ja isän koko nimet muistan, syntymäajat en. Mulla on tosi huono muisti :ashamed:

Joo toi oli aika hauska ja meni tätikin vähän hämilleen kun kysyi sitten äidin ja isän syntymäaikoja, enkä niitä muista kun äidin kuolemasta on 30 v. aikaa, ja isä ei ole ollut maisemissa ikinä mun elämän aikana. Edellinen osoite meni pieleen kun en muistanu väliaikaista osoitetta kun odotin pääsyä nykyiseen asuntooni. Passi kuitenkin tuli, sanoin kyllä että ei taida ihan vedenpitävät nää teidän systeemit olla kun noi mun tiedot ois voinu kertoo kyllä aika moni jotka mut tuntee..

no toihan on ihan normaali käytäntö.. mä oon kerran hakenut lapselle passia, eikä mukana ollut kuin ajokortti. se ei käynytkään henkkariksi, vaan nimenomaan passi piti olla mukana. jouduttiin siis tekemään se tunnistus, tosin ihan suullisesti tehtiin, mitään lomaketta en täyttänyt.
kysyi mm.
-lapseni tiedot
-sisarusteni ja heidän lastensa synttärit ja osoitteen
-vanhempieni synttärit ym
-autoni tiedot ja milloin olen sen hankkinut
-sakot
-kaikki olemassa olleet osoitteeni
-ammattini yms

Yhteistyössä