MUISTAAKO JOKU VEIKKAUKSEN LOTTO POTKUPUVUN ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rosella -76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rosella -76

Jäsen
09.11.2005
449
0
16
Niitähän valmistettiin ilmeisesti vain 100 kpl.

Mikä vuosi se oli ?

Omani jäi käyttämättä ja ajattelin siitä nyt vihdoin luopua .

Mitä siitä vois pyytää tai tiedättekö mihin hintaanniitä on ostettu. Kyseessä kuitenkin harvinaisuus, jossa laput kiinni. Tutta-merkkiä.
 
Toivottavasti ostaja löytyy, itse en sellaista lapselleni päälle pukisi. Ja keräilijälle taitaa olla turhan tuore, eli odottelisin vaikka 20 vuotta ja sit kauppaisin...
 
potkupuku_764x199.jpg
 
POTKUPUKU
Arvonta on suoritettu

Arvoimme 9.3. -11.5.2008 välisenä aikana sunnuntaina syntyneille suomalaisille 1000 kappaletta potkupukuja. Käytännössä sen saa lähes jokainen tuona aikana syntynyt sunnuntailapsi. Potkupukujen arvonta suoritettiin 16.5.2008.
 

Similar threads

Yhteistyössä