Muistaako-ei muista-muistaako

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oonko epäreilu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oonko epäreilu?

Vieras
Tätäpä pohdin...tänään on syntymäpäiväni. Neljävuotisen seurustelun jälkeen odottaisi, että muistaa....kyseli jo pari viikkoa sitten varmistaen milloin se juhlapäivä onkaan...
Olishan sitä voinut eilen puhelimessa vihjata, että huomenna sitten on kakkua tarjolla tms. Enpä piruuttani(?) sitten viitsinyt. Ärsyttää, kun ihminen ei voi painaa päähänsä yksinkertaisimpia asioita. Tai siis, jos nyt ei muista onnitella tänään, kun tulee käymään.
Tällaista jännitystä pitää elämäänsä hakea, kun muuten on niin tylsää :)

Paljon onneaaaaaa vaaaaaan, paljon onneaaaaa vaaaaaan, paljon onnea, paljon onnea, paljon onnea vaaaaaaan. Happy birthay to youuuuuuuuu......tanti auguri a teeeeeee..........jaaaaaaa må hon/han (hen?) leva......

Ole huoleti on meitä muitakin, minun mieheni ei ole koskaan ostanut syntymäpäivälahjaa-hääpäivälahjaa-joululahjaa- , ei edes ole onnitellut, en ole saanut edes kukan kukkaa koskaan. Paska jätkä muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja oonko epäreilu?;11283241:
Tätäpä pohdin...tänään on syntymäpäiväni. Neljävuotisen seurustelun jälkeen odottaisi, että muistaa....kyseli jo pari viikkoa sitten varmistaen milloin se juhlapäivä onkaan...
Olishan sitä voinut eilen puhelimessa vihjata, että huomenna sitten on kakkua tarjolla tms. Enpä piruuttani(?) sitten viitsinyt. Ärsyttää, kun ihminen ei voi painaa päähänsä yksinkertaisimpia asioita. Tai siis, jos nyt ei muista onnitella tänään, kun tulee käymään.
Tällaista jännitystä pitää elämäänsä hakea, kun muuten on niin tylsää :)

Mulle on ainakin yks ja hailee muistaako mieheni synttärit tai hääpäivän, vaikka se aina muistaakin. Minä en muista koskaan. Eikä se kuulemma ole tärkeää. Hän on valinnut minut sellaisena kuin olen.

Minulla on vaimo, josta kaikki miespuoliset kaverini ovat kateellisia. Se ei itse muista sen enempää hää- kuin syntymäpäivääkään. Niinpä jos minä unohdan, siitä ei seuraa mitään. Mutta jos satun muistamaan, se on kovin ilahtunut.

Sinulle merkkipäivän muistaminen on itsestäänselvyys ja unohtaminen katastrofi. Tiedätkö, mitä tuollainen asenne saa sinut kuulostamaan?