Muilla syöpäpotilailla näin??

sairastan syöpää ja olen saanut nytten 9:n sytostaattihoitoa.....ja kesä saan olla lomala hoidoista....ei mitään lääkettä joka olisi korvaamassa tuota sytostaattia....onko muilla näin ja mitä seuraavaksi ovat lääkärit tehneet....minulla on elokuun alussa lääkäri aika vastaanotolle ja jo vähän jännittää että mikä tulee seurava siirto...uudesta leikkauksesta ollaan vihjastu mutta vielä ei mitään olla päätetty....mutta tää väli aika tässä vaan minua arveluttaa......


kiitos vastauksista....
 
Tervehdys!
Minä sairastan levinnyttä rintasyöpää. Maaliskuun lopulla sain viimisen paukun sytostaattia (yht.6kertaa). Sen jälkeen olen saanut herceptin täsmälääkettä kolmen viikon välein ylläpitohoitona ja sitä myös tulen saamaan niin pitkään kuin tehoja piisaa toisinsanoen tauti uusii. Mitä syöpää sairastat? Sinut on kuitenkin leikattu ja ilmeisesti hyvin tuloksin. Minua ei leikattu levinneisyyden vuoksi ja rintasyöpä on ns. systeemitauti.

Paska tauti, mutta kumma kyllä näinkin voi elää täyttä elämää. Itsekin välillä lähes unohdan koko taudin, kun olo on ihan kuin ennenkin eli tosi hyvä.

Muuten näille keskusteluille on paremmatkin sivut, joista saat varmasti myös paljon tietoa ja vertaistukea, en tiedä oletko jo tutustunut. Kuinka eksyit tänne?

Kuulemisiin!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2005 klo 22:10 Veera-Esteri kirjoitti:
Tervehdys!
Minä sairastan levinnyttä rintasyöpää. Maaliskuun lopulla sain viimisen paukun sytostaattia (yht.6kertaa). Sen jälkeen olen saanut herceptin täsmälääkettä kolmen viikon välein ylläpitohoitona ja sitä myös tulen saamaan niin pitkään kuin tehoja piisaa toisinsanoen tauti uusii. Mitä syöpää sairastat? Sinut on kuitenkin leikattu ja ilmeisesti hyvin tuloksin. Minua ei leikattu levinneisyyden vuoksi ja rintasyöpä on ns. systeemitauti.

Paska tauti, mutta kumma kyllä näinkin voi elää täyttä elämää. Itsekin välillä lähes unohdan koko taudin, kun olo on ihan kuin ennenkin eli tosi hyvä.

Muuten näille keskusteluille on paremmatkin sivut, joista saat varmasti myös paljon tietoa ja vertaistukea, en tiedä oletko jo tutustunut. Kuinka eksyit tänne?

Kuulemisiin!!
Minulla on munsasarjasyöpä,minut leikattiin viime syksynä.Ja etäispesäkkeitä on vielä ja osa on onneksi myös kuolliintunut.

En ole kuullut semmoisista vertais tukea sivuista....voitko antaa...??

Liikun satunnaisesti täällä ja kun asumme keskellä ei mitään niin juttelu kaveria ei oikein ole niin jostain on otettava asiasta selvää.... ;)

Pahoitteluni että sinua ei leikattu...mutta onneksi sinä saat hyvää lääkettä siihen sairauteen.... ;)
 
Jeps! Minäkin aloin aikoinaan näiltä sivuilta, kun en tiennyt muista. Mutta käyppä kurkkaamassa syöpäjärjestön ja verkkoklinikan sivuilla. Sieltä löytyy paljon kanssasisaria ja muutenkin asiallista tietoa syövästä. Tauko sytoista tekee varmasti ihan hyvää sinulle. Jaksamista ja hyvää kesää! :hug: :hug: P.S. Mullekkin saa kyllä kirjotella vaikka privaatisti.
 

Yhteistyössä