Mulla alko tää flunssa hirveellä väsymyksellä ja päänsäryllä. Ite luulin olevani vain yliväsyny. Tää alko keskiviikkona ja olin ihan umpiväsyny, päätäsärki ja kurkku oli kipee. Puolilta päivin, oli hirveet lihaskivut, päänsärky oli jotain aivan kammottavaa ja pelkäsin että, taas saan keuhkokuumeen. Iltapäivästä sain luvan lähtee kotiin ja heti kotona buranaa naamaan ja nukkumaan, loppu illan olinkin ihan muissa maailmoissa ja nukuin vaan. Nuha tosin jatkuu edelleen vaikka sain kuumeen laskemaan torstai iltana. Silti mietityttää uskaltaako kellekkään vielä mennä kyläilee? Tän viikonlopun aikana olis ehittävä käydä anoppilassa ja kaverilla, en haluis jättää väliin kumpaakaan, mutta en haluis myöskään tartuttaa muita.
Sairaanhoitajalla kävin torstaina ja hän kertoi että, on liikkeellä hirveesti tätä flunssaa, keuhkoputkentulehdusta, keuhkokuumetta. Tää flunssa aiheuttaa niskan kipeytymistä, lihaskipuja, ahdistavaa tunnetta rinnassa ja kovaa päänsärkyä. Mut pistettiin suoraan verikokeisiin, koska ei ole kovin kauaa siitä, kun olin keuhkokuumeessa.