Sitkeä flunssa itsellä, onko muilla ollut ja kauanko kestänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rs?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rs?

Vieras
Viikko on mennyt sairastaessa. Pientä lämpöä, yskä ja nuha. Ja väsynyt olo. Sais jo piisata. Koko perhe sairasti myös. Onko muilla ollut sitkeää flunssaa ja kauanko aikuisella kestänyt?

Helevata mikä tauti. Normaalisti itella flussa menee ohi kahdessa päivässä, nyt ollu sängynpohjakuntoisena yli viikon. Kurkkukipua, yskää, tukkoinen ja yleiskipeä olo. Tänään pahoinvointiakin...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tuntuuhan tuota olevan muillakin. Onko muillakin ollut lämpöä, kuinka pitkään?

Mulla oli ensin yksi päivä ihan pientä lämpöä 37,5 paikkeilla. Sitten yksi päivä ihan kuumetta 38,5-39 ja sen jälkeen vielä 6 päivää tuota pientä lämpöä...

Kaksi viikkoa jo kestänyt ja oireet vain jatkuu. Ei kuumetta. Lima kirkasta, mutta röörit IHAN tukossa. En ole tietääkseni allerginen millekään ja perus Pric-testit tehtiin viime vuonna. Myös limaista yskää, mutta ysköksetkin ihan kirkkaita. Maanantaina lääkäri kuunteli keuhkot (tytön lääkärikäynnillä ). Ei mitään erityistä kuulunut. Ei jaksais enää sairastaa. PASKA olo. Lomakin on just.

Mun kuopuksella kesti pari viikkoa, ensin pois koulusta muutamia päiviä, välillä oli koulussa, sitten tuli taas lämpöä. Nyt alkaa tauti olla voitettu.

Mutta siis flunssahan voi kestää tosiaan pitkään, eli ei viikon jälkeen voi vielä mistään sitkeästä flunssasta puhua. Mulla ainakin yskä jää vielä muun flunssan parannuttua aina useaksi viikoksi, kahdeksan viikkoa on pisin aika. Silloin räin vihreitä klimppejä koko tuon ajan.

Mulla kesti 2 viikkoa, sitten vajaa viikko ihan ok olo....nyt tuntuu taas iskevän.
Poskiontelotulehdus, nenä täys sitkeetä räkää, yskää, kuumetta oli vain ensimmäiset 5 päivää.

Yhteistyössä