Muiden tytöt sanoneet näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huolissaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huolissaan"

Vieras
4-vuotias tyttö sanoi mulle yksi päivä, että minä menen isona äidin kanssa naimisiin enkä huoli ketään miestä. Oon kuullut, että tytöt voivat jossain iässä sanoa haluavansa ISÄN kanssa naimisiin ja pojat äidin, mutta mitä tästä nyt voisi ajatella? Onko ihan normaalia?

Miksi olet huolissaan?
Lapsihan voi sanoa vaikka haluavansa menevän uninallensa kanssa naimisiin. Ei ton ikäinen ymmärrä vielä sitä, että nainen & mies kuuluu yhteen. Hän ehkä vaan ajattelee asian niin, että kun rakastaa toista ihmistä niin mennään naimisiin. Ja lapsi rakastaa äitiään.

Oletko huolissasi että lapsestasi on tulossa lesbo? Ei kannata vielä moisia stressailla.

[QUOTE="vieras";24398781]
ei vaineskaan,lapset vaan ei ole niin sukupuolisidonnaisia,eli ei ajattele seksiä vaan sitä kuka on mailman ihanin ihminen... eli äiti. :)[/QUOTE]

No tää on helpottavaa kuulla.

[QUOTE="puspus";24398873]Mun tyttö on sanonut ettei se muuta koskaan pois kotoa, saati mene naimisiin. Haluaa asua mun (äidin) kanssa loppuikänsä.[/QUOTE]

Onks tyttö 3- vai 30-vuotta?

Mun 4v poikaserkku sanoi että menee kummitädin kanssa naimisiin ja jättää sen sit sinne. Se kun luuli että naimisiin on joku paikka mihin ihmiset menee ja se on jotenkin vakavaa ja pysyvää. Kummitäti oli kai kieltänyt sitä tekemästä jotain. Joten ei varmaan tarvi ottaa kovin tosissaan.

[QUOTE="Huolissaan";24398828]No sitäpä sitä. En mää nyt sentään halua siitä mitään lepakkoo kasvattaa.[/QUOTE]

Ihanko tosi? Sä siis hylkäisit lapses, jos hän isompana osottautuisi leboksi? :o No äläpä nyt ainakaan vielä huolestu, ei se lapsen seksuaalinen suuntaus sentäs vielä tossa iässä näy. Niinkun joku sanoi, lapsi kuvittelee haluavansa tuossa iässä naimisiin sen maailman ihanimman ihmisen kanssa, eihän se lapsi raukka nyt edes vielä tiedä mitä se naimisiin meno tarkoittaa, puhumattakaan että osottaisi "valinnallaan" jotakin seksuaalista suuntautumista...

No ei kyllä mitään syytä huoleen.
5-6 vuotiaana alkaa paremminkin se "oidipaalivaihe", jolloin lapsi haluaa naimisiin vastakkaista sukupuolta olevan vanhemman kanssa. 4-vuotias ihannoi kumpaakin vanhempaa ja samaistuu molempiin, haluaa omistaa niin isän kuin äidin ja ihannoi heitä :)

Yhteistyössä