Mua V***TTAA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhyyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhyyy

Vieras
Mä oon täällä kotona, kun mikäkin piika!!!
STNA!!"Onhan se tavallaan sun työ", erehty mies kerran sanomaan...
Mut missä on korvaus???24/7 täällä pitäs töitä tehä....Joo, äippälomalla oon, enkä sano et en mitään vois tehä, mut jotain rajaa kun pitää tehä KAIKKI!

Yhtään ei arvosteta, et on puhtaat pyykit kaapissa viikattuina ja ruoka joka päivä valmiina ja, ja

Kun mä pääsisin ees kerran viikossa YKSIN, ilman yhtään lasta johonkin....
Mä rakastan mun miestä, mut musta tuntuu, et se ei vaan tajuaa....kuinka saisin taottua sen päähän minkälaista mun elämä on??

Alkuperäinen kirjoittaja yhyyy:
Mut missä on korvaus???24/7 täällä pitäs töitä tehä....Joo, äippälomalla oon, enkä sano et en mitään vois tehä, mut jotain rajaa kun pitää tehä KAIKKI!

Yhtään ei arvosteta, et on puhtaat pyykit kaapissa viikattuina ja ruoka joka päivä valmiina ja, ja

Kyllä mä olen samoilla linjoilla miehesi kanssa. Kehutko sä miestäsi siitä,että on taas jaksanut töissä yms. Ei kai hänen tarvitse työpäivän jälkeen tehdä vielä kaikkia kotitöitä kun sä olet päivät kotona? Rahallinen korvaus ei ole iso,mutta sen sä varmasti tiesitkin kun tuohon ryhdyit. Älä valita!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kun mä pääsisin ees kerran viikossa YKSIN, ilman yhtään lasta johonkin....
Mä rakastan mun miestä, mut musta tuntuu, et se ei vaan tajuaa....kuinka saisin taottua sen päähän minkälaista mun elämä on??

Ei se työkään sun miehes vapaa-aikaa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja minäpäminä:
Alkuperäinen kirjoittaja yhyyy:

Kyllä mä olen samoilla linjoilla miehesi kanssa. Kehutko sä miestäsi siitä,että on taas jaksanut töissä yms. Ei kai hänen tarvitse työpäivän jälkeen tehdä vielä kaikkia kotitöitä kun sä olet päivät kotona? Rahallinen korvaus ei ole iso,mutta sen sä varmasti tiesitkin kun tuohon ryhdyit. Älä valita!

En sanonu, että sen tartteis töitten jälkeen mitää tehä(kotitöitä)!!TAi et en ite vois tehä...vähän vaan arvostusta

Äläpäs laitakaan sitä ruokaa miehelle valmiiks, etkä viikkaa niitä pyykkejä. Jos olet miehelle asiasta sanonu niin että pitäis ymmärtää, sitten teolla näytettävä asia niin mieskin ymmärtää mitä se kotona olo on. Jos mies ei ole ikinä noita joutunu tekemään ei se sitä tiedäkään.

Yhteistyössä