Mä kun tossa aikasemmin kirjoittelin et meen nukkumaan

PrincessOfAcco

Aktiivinen jäsen
21.07.2006
1 719
1
36
Niin en mennytkään... Jos täällä nyt joku on enää. Kun valittelin etten jaksaisi siivota ja tehä kaikkea, niin siivosin jo taaperon huoneen ja kodin kaikki ympärillä lojuvat tavara paikoilleen, kuivat pyykit on viikattuina nyt kaapissa ja huomiseksi kone valmiina. Tiskikoneen menen vielä tyhjentämään ja täyttämään huomisaamuksi. Joten huomenna laitan vaan koneet päälle ja imuroin ja vaihdan lakanat ja koti on taas kunnossa! :D JES!

Mun oli pakko viimiset energiat puristaa ittestäni vaikka halusin mennä nukkuu. Mutku tiedän että huomennakin on taas mentävä typyn kanssa sairaalalle babaa katsomaan ja kauppaan jne... niin on kiire ja sit oon väsy kun pääsen kotiin. mielummin puristin ne energiat itestäni nyt, sit nautin nukkumisesta hyvillä mielin, kunnes viiden tunnin yöunien jälkeen herään joko taaperon parkuun tai miehen soittoon sairaalasta. Päivällä sitten saan olla enemmän rauhassa ja levätä. Ja huomennahan voin mennä aikasemmin nukkuu kuin tänään :D

*ylpee itestäni* :saint:

Hieno juttu! Mun pitäis heti aamusta jaksaa lähteä torille kun kahdentoista mais pistää lähtee ajaan kohti kaverin häitä. Jos sitä ottais neljän tunnin torkut.. :|

no sai jonkun virusinfektion nieluun ja meni tosi pahaksi, ei saanu henkeä kunnolla ja nieltyä, tulehdusarvot on tosi korkeella vaikka muuten vaikuttaa olevan jo kunnossa. tarkkaa aiheuttajaa ei tiedetä. Pääsee kotiin kun se tulehdusarvo on laskenyt, se on kymmenenkertainen normaaliin tulehdusarvoon verrattuna, yli sadan siis ja pitäisi olla max 10 terveellä :'(

Ja mies syö ihan soseista ruokaa vaan, mieluiten vaan keiton lihaliemet. On ollu välillä tiputuksessa ja alussa sai happeakin jne.. Nyt on kyllä jo paljon paremman oloinen, tulehdus vaan ei silti oo luovuttanut.. ja kun on virus niin ei oo parantavaa lääkettä

no mun miehelle aluksi laitettiin antibioottia kanssa, mutta seuraavana päivänä meni sinne päivystykseen yli 41 asteen kuumeessa henki pihisten niin tajusivat että ei oo auttanut ja vietiin heti ambulla tyksiin

niimpä... Saa nähä, ne ottaa sen joka päivä aamulla ennen lääkärikiertoa, mutta jostain syystä ne päästäisi mielummin maanantaina eikä viikonlopun aikana. Mies on muuten käytäväpaikalla. :kieh: Kiva... :(

ja pahimmillaan kuulemma lääkäri ennusti että saattaa joutua olee kaksikin viikkoa siellä, jos meinaavat tarkalleen tietää aiheuttajan, mutta saa nyt nähä, ei me vielä oikeen tiedetä. Toivottavasti pääsee pian :|

Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
niimpä... Saa nähä, ne ottaa sen joka päivä aamulla ennen lääkärikiertoa, mutta jostain syystä ne päästäisi mielummin maanantaina eikä viikonlopun aikana. Mies on muuten käytäväpaikalla. :kieh: Kiva... :(

ja pahimmillaan kuulemma lääkäri ennusti että saattaa joutua olee kaksikin viikkoa siellä, jos meinaavat tarkalleen tietää aiheuttajan, mutta saa nyt nähä, ei me vielä oikeen tiedetä. Toivottavasti pääsee pian :|

no kiva. ei sitte tollaselle "pidempiaikaselle" oo mitää huonetta keksiny.. :$ toivotaan nyt et pääsis äkkiä pois sieltä. ja selviäis vähä mikä on.. jaksuja :hug:

ja tässä on vielä se lisänä että me oltiin alle viikko sitten ton tulehduksen alkamisesta oltu viikon hääpäivämatkalla kahestaan ibizalla ja jos sieltä on saanut jotain, niin mitä se sitten on. Senkin takia varmaan haluavat tarkemmin selvittää. Bakteeri se ei ole, kaikki mahdolliset viljelyt on tehty, eikä siis mikään kovin tartuttava, kun mies testien jälkeen siirrettiin pois varmuudenvuoksi -eristyksestä

eksä vielkään nuku :o :D mä paiskin hiki hatussa hommia.. miksi just nyt tänä yönä kaikilla on paskat :kieh: :)

mua jotenkin vaan huvittaa koko ajan, siksi olen niin yli iloinen ja pirteä :D ihan hassu olo. ulkona on muuten täällä siis ainakin niin satanut tosi paljon vettä, jos kiinnostaa :D

ja tässä on vielä se lisänä että me oltiin alle viikko sitten ton tulehduksen alkamisesta oltu viikon hääpäivämatkalla kahestaan ibizalla ja jos sieltä on saanut jotain, niin mitä se sitten on. Senkin takia varmaan haluavat tarkemmin selvittää. Bakteeri se ei ole, kaikki mahdolliset viljelyt on tehty, eikä siis mikään kovin tartuttava, kun mies testien jälkeen siirrettiin pois varmuudenvuoksi -eristyksestä

huihh :o toivottavasti ny selviäis..

Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:

no kiva. ei sitte tollaselle "pidempiaikaselle" oo mitää huonetta keksiny.. :$ toivotaan nyt et pääsis äkkiä pois sieltä. ja selviäis vähä mikä on.. jaksuja :hug:

Joo kiitti. Miestä ei niin haittaa se käytäväpaikka kuulemma, kun on käytävän päädyssä kulman takana hiljasessa paikkaa, toisin kuin jotkut muut tuolla. Ja miehellä ei oo telkkua, mut mun kannettava ja leffoja ja pelejä siinä. Mutta yks hoitaja kyllä vitsaili vähän asiattomasti sille. se kun on arabi ja muslimi, niin hoitsu sanoi että "sä kun olet jo asunut 4 vuotta suomessa ni olet varmaan sopeutunut sen verran ettet meitä tullut tänne räjäyttämään" :headwall: Ei kuitenkaan tehä siitä valitusta, mutta olis parempi ettei sano noin ikinä enää kenellekään :kieh: sellanen lähes eläkeikänen hoitaja

Alkuperäinen kirjoittaja Anna-Nicole:
eksä vielkään nuku :o :D mä paiskin hiki hatussa hommia.. miksi just nyt tänä yönä kaikilla on paskat :kieh: :)

mua jotenkin vaan huvittaa koko ajan, siksi olen niin yli iloinen ja pirteä :D ihan hassu olo. ulkona on muuten täällä siis ainakin niin satanut tosi paljon vettä, jos kiinnostaa :D

mäkin paiskin hiki hatussa tiskejä, paitsi nyt olin taas hetken jumissa koneella, mutta hipsin taas keittiöön jatkamaan ja tulen uudestaan kurkkimaan tänne

Joo kiitti. Miestä ei niin haittaa se käytäväpaikka kuulemma, kun on käytävän päädyssä kulman takana hiljasessa paikkaa, toisin kuin jotkut muut tuolla. Ja miehellä ei oo telkkua, mut mun kannettava ja leffoja ja pelejä siinä. Mutta yks hoitaja kyllä vitsaili vähän asiattomasti sille. se kun on arabi ja muslimi, niin hoitsu sanoi että "sä kun olet jo asunut 4 vuotta suomessa ni olet varmaan sopeutunut sen verran ettet meitä tullut tänne räjäyttämään" :headwall: Ei kuitenkaan tehä siitä valitusta, mutta olis parempi ettei sano noin ikinä enää kenellekään :kieh: sellanen lähes eläkeikänen hoitaja

:o :o :o ei oo todellista :o mä olisin varmasti tehny valituksen! tai ainaki sit heti kun mies olis jo kotona ;)

no mies sanoi et se on muuten ollu tosi asiallinen ja se jotenkin itekin meni hämilleen sen sanomisen jälkeen ku mies esitti tajuavansa vitsin, niin ajatteli että antaa olla, kunhan pääsee kotiin sieltä mahdollisimman pian :ashamed:

Yhteistyössä