mua pelottaa et nyt tää oli täs.. =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olet ihan yhtä hyvä ja arvokas kuin kuka tahansa muu ihminen. ihan siitä riippumatta onko sinulla ketään miestä tai ei. tai siitä riippumatta montako kertaa olet eronnut.

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
toi ex muutenkin terrorisoi mua..miten jaksan sit kahta? miten paljon vittuiluu ihminen oikein kestää? ja ongelmia....? :'(

Keräät nyt itsetuntosi rippeet ja päätät, että olet vahva ja pärjäät. On harmi, että on pari exää, jotka ovat sotkeneet asoita, mutta et anna sen pilata sinun ja lasten elämää. Rakennat itsellesi sellaisen elämän, jossa itse viihdyt ja jatkossa toimitte sinun määrittelemin pelisäännöin. Jollei se toimi, niin voivat pysytellä sivussa. Lasten ja itsesi takia sun on nyt ryhdyttävä tiukaksi, ja opeteltava pärjäämään itsenäisesti ilman mitään miehiä. On tärkeää, että et ole riippuvainen.

"Kiltin tytön syndrooma"??

Tekisi mieli vastata että sitähän saat mitä oot hakenutkin, mutten ole idiootti. Kiltin tytön syndroomasta saa tietoa mistä vaan nykyään ja sen sanon että et selviä ilman ammattiauttajaa :hug: :hug:

pitää vielä lisätä että ex-ukolla myöskiin alkoholi ongelma joten ei kai siinä voi edes muuta tehä ku kattoa itteeni peilistä.

Niin se on kumma juttu, miten jollakin ihmisellä suhteet muistuttavat toisiaan ja historia toistaa itseään kumppanin valinnassa.Itse myös nuoruudessani keräsin tietyntyyppisiä miehiä ympärilleni ja aina olin samoissa ongelmissa.Kumma kyllä, virheistään voi joskus oppiakin ja viimein valita "oikein" ja katkaista sen huonojen suhteiden ketjun.Minun vain täytyi käydä tietyt asiat itseni kanssa läpi ja oppia paljon kantapään kautta ennenkuin opin arvostamaan hitusen myös itseäni ja pitämään oman pääni.

Unohdat toistaikseksi kaikki miehet tyystin ja keskityt pistämään oman elämän järjestykseen. Älä päästä noitä äijiä enää sotkeutumaan sun elämään. Oikeasti - ota totaalinen breikki sillä rintamalla.

Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:
pitää vielä lisätä että ex-ukolla myöskiin alkoholi ongelma joten ei kai siinä voi edes muuta tehä ku kattoa itteeni peilistä.

Niin se on kumma juttu, miten jollakin ihmisellä suhteet muistuttavat toisiaan ja historia toistaa itseään kumppanin valinnassa.Itse myös nuoruudessani keräsin tietyntyyppisiä miehiä ympärilleni ja aina olin samoissa ongelmissa.Kumma kyllä, virheistään voi joskus oppiakin ja viimein valita "oikein" ja katkaista sen huonojen suhteiden ketjun.Minun vain täytyi käydä tietyt asiat itseni kanssa läpi ja oppia paljon kantapään kautta ennenkuin opin arvostamaan hitusen myös itseäni ja pitämään oman pääni.

oon vaan syyttäny itteeni..no onhan se niin...mulla taitaa olla joku alkoholisti-magneetti..
:ashamed:

APUA!!!!!!!!!!!!!!!!!! kävin röökillä ja SE OLI LÄHTENY AUTOLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! täys soseessa!!!!!!!!!!! :o :o :o

Oikeasti: lakkaa panikoimasta toisen takia, keskity omaan elämääsi!

Suoraan sanoen alkaa tuntua, että haet itse tätä draamaa elämääsi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
APUA!!!!!!!!!!!!!!!!!! kävin röökillä ja SE OLI LÄHTENY AUTOLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! täys soseessa!!!!!!!!!!! :o :o :o

mitä jos se olis ajanu jonkun yli????? :o :o

Vieläkö sä tosissasi edes mietit, että jäisit sen luokse?

Jos mun mies ajaisi kännissä, tietäisi kyllä ajaneensa.

Jos mä olisin nyt sä, mä ilmoittaisin poliisiin välittömästi auton rekkarit ja kuljettajan..

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Vieläkö sä tosissasi edes mietit, että jäisit sen luokse?

Jos mun mies ajaisi kännissä, tietäisi kyllä ajaneensa.

Jos mä olisin nyt sä, mä ilmoittaisin poliisiin välittömästi auton rekkarit ja kuljettajan..

Näin juuri.

Itsepähän siitä vastaa, JOS on ajanut jonkun yli. Luultavimmin ei ole, ja jos onkin, niin se ei ole sun ongelmasi.

Se on sitä jatkuvassa pelossa elämistä, joka kerran kun lähtee pelkäät, että mitä sillä kertaa tapahtuu.Sitten muut perheenjäsenet pehmittelee miehen tempauksia ja luultavasti niistä ei koskaan isommasti puhuta vaan hyssytellään asiat pois päiväjärjestyksestä.Lapset ihmettelevät ilmapiiriä :( Näin se virtahepo kasvaa vaan ja kohta sen kanssa ei mahdu asumaan samassa tilassa oirehtimatta.

Se on sitä jatkuvassa pelossa elämistä, joka kerran kun lähtee pelkäät, että mitä sillä kertaa tapahtuu.Sitten muut perheenjäsenet pehmittelee miehen tempauksia ja luultavasti niistä ei koskaan isommasti puhuta vaan hyssytellään asiat pois päiväjärjestyksestä.Lapset ihmettelevät ilmapiiriä :( Näin se virtahepo kasvaa vaan ja kohta sen kanssa ei mahdu asumaan samassa tilassa oirehtimatta.

niimpä..ongelmat vaan lakaistaan maton alle. piiloon. niin oon itekin tehny. kaikki lähimmäiset luulee että kaikki hyvin. varsinkin kun päätimme mennä naimisiin..ja sillon oli kerrankin semmonen fiilis että yhessä ongelmat hoituu.

mutta nyt.....en tajuu miten asiat meni näin..? :/

niimpä..ongelmat vaan lakaistaan maton alle. piiloon. niin oon itekin tehny. kaikki lähimmäiset luulee että kaikki hyvin. varsinkin kun päätimme mennä naimisiin..ja sillon oli kerrankin semmonen fiilis että yhessä ongelmat hoituu.

mutta nyt.....en tajuu miten asiat meni näin..? :/

Todellisuudessa, ootko varma että kaikki läheiset luulee asioiden olevan hyvin?Jospa hekään eivätkehtaa ottaa asiaa esille?! Mutta tuota naimisiinmenoa harkitsisin useamman kerran, ei taida olla ratkaisu mihinkään? Pitäisikö sun antaa miehelle nyt mahdollisuus miettiä elämäänsä ja valintojaan ja tee sinä samoin.Jos sen jälkeen näyttää todellisesti siltä, että mies lähtee hakemaan apua ongelmiinsa ja hakee muutosta oma-alotteisesti niin yhteiselämää vois harkitakin, näillä eväillä ei?! Eikö ole vähän liian rankkaa pelätä koko loppuelämä? :hug:

LOTL; se on varmaa etten haluu elää näin loppuelämän...nyt vaan mietin pystyynkö unohtaa nää asiat ja pystyykö edes mies muuttua? onneks ei tarvii tehä päätöstä tänään..eikä huomenna. apua kyllä tarviin...on vaan iso kynnys myöntää muille että meillä on ongelmia ja mua masentaa ja oon väsyny....2 kertaa tehny samaa virhettä...miks miksi miksi... :headwall: :headwall:

kiitos taas sanoistasi! annat tosi hyviä näkökulmia. :hug: :heart:

Soita poliisit, ilmoita rekkarit niille! :o Rattijuoppo voi osua omien muksujesi kohdalle ja silloin toivoisit, että rattijuopon omainen olisi ottanut yhteyttä poliisiin!

yks kaveri on tulossa tänne..meen keittää kahvit. ISOT KIITOKSET kaikille! tuun jossain vaiheessa takas kertomaan lisää. nyt pitää skarpata vähäsen...

halit teille kaikille! :hug: :hug: ja jos joku miettii niin En oo kännissä. ihan muuten vaan sekaisin...tekis kyllä kovasti mieli vetää kännit...ei pysty kuitenkaan ku on toi lapsi. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Soita poliisit, ilmoita rekkarit niille! :o Rattijuoppo voi osua omien muksujesi kohdalle ja silloin toivoisit, että rattijuopon omainen olisi ottanut yhteyttä poliisiin!

noloa myöntää mutta en musita rekkarii...joatin yy:llä alkavaa oli...vaihdoimme autoo just äsken niin en muista....ei se kuulemma oli ajanu kenenkään päälle mutta se ei oikein ollu edes tajunnu että on ite ajanu. :o :o mistäköhän sais tietää ne rekkarit?

LOTL; se on varmaa etten haluu elää näin loppuelämän...nyt vaan mietin pystyynkö unohtaa nää asiat ja pystyykö edes mies muuttua? onneks ei tarvii tehä päätöstä tänään..eikä huomenna. apua kyllä tarviin...on vaan iso kynnys myöntää muille että meillä on ongelmia ja mua masentaa ja oon väsyny....2 kertaa tehny samaa virhettä...miks miksi miksi... :headwall: :headwall:

kiitos taas sanoistasi! annat tosi hyviä näkökulmia. :hug: :heart:

Voi, kyllä tässä elämässä moni on useamminkin samoja virheitä tehnyt, minä mukaanlukien.Sepä se, elämä ku ei kaikilla mee kaikkien oppikirjan sääntöjen mukaan.Yleensä me herkät ja kiltit vaan syyllistetään itseämme niistä enemmän kuin joku ns.kovempi ihminen.Joku toinen vois ohittaa asian olan kohautuksella, itse kun taas on joutunut välillä rämpimään oikein kunnolla.Mutta apua sinä saat kun vaan lähdet hakemaan, kaikesta selviäminen vie vaan aikaa.Eniten tarvit uskoa ja kärsivällisyyttä, niitä täytyis nyt jostain ammentaa.

noloa myöntää mutta en musita rekkarii...joatin yy:llä alkavaa oli...vaihdoimme autoo just äsken niin en muista....ei se kuulemma oli ajanu kenenkään päälle mutta se ei oikein ollu edes tajunnu että on ite ajanu. :o :o mistäköhän sais tietää ne rekkarit?

Voi ei, en tiedä. :| Voikohan nimen perusteella jostain saada tietää? Voi hemmetti. Meillä kun ei autoa ole, en tiedä muuta kuin että rekkarin perusteella saa tietää omistajan.

yks kaveri on tulossa tänne..meen keittää kahvit. ISOT KIITOKSET kaikille! tuun jossain vaiheessa takas kertomaan lisää. nyt pitää skarpata vähäsen...

halit teille kaikille! :hug: :hug: ja jos joku miettii niin En oo kännissä. ihan muuten vaan sekaisin...tekis kyllä kovasti mieli vetää kännit...ei pysty kuitenkaan ku on toi lapsi. ;)

Voimia sinne. Aivan ihanaa, että kaveri tulossa sinne! :hug:

Voimia sinne. Aivan ihanaa, että kaveri tulossa sinne! :hug:

kiitos :heart: sanotkoon muut mitä vaan, oot hyvä tyyppi! =)

auto on miehen äidin nimissä joten sekin varmaan sais tietää pojansa sekoiluista jos ottaisin selvää sen rekkarin.. :/

Yhteistyössä