M
MySelene
Vieras
pitää vielä lisätä että ex-ukolla myöskiin alkoholi ongelma joten ei kai siinä voi edes muuta tehä ku kattoa itteeni peilistä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:toi ex muutenkin terrorisoi mua..miten jaksan sit kahta? miten paljon vittuiluu ihminen oikein kestää? ja ongelmia....? :'(
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:pitää vielä lisätä että ex-ukolla myöskiin alkoholi ongelma joten ei kai siinä voi edes muuta tehä ku kattoa itteeni peilistä.
Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:pitää vielä lisätä että ex-ukolla myöskiin alkoholi ongelma joten ei kai siinä voi edes muuta tehä ku kattoa itteeni peilistä.
Niin se on kumma juttu, miten jollakin ihmisellä suhteet muistuttavat toisiaan ja historia toistaa itseään kumppanin valinnassa.Itse myös nuoruudessani keräsin tietyntyyppisiä miehiä ympärilleni ja aina olin samoissa ongelmissa.Kumma kyllä, virheistään voi joskus oppiakin ja viimein valita "oikein" ja katkaista sen huonojen suhteiden ketjun.Minun vain täytyi käydä tietyt asiat itseni kanssa läpi ja oppia paljon kantapään kautta ennenkuin opin arvostamaan hitusen myös itseäni ja pitämään oman pääni.
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:APUA!!!!!!!!!!!!!!!!!! kävin röökillä ja SE OLI LÄHTENY AUTOLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! täys soseessa!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:APUA!!!!!!!!!!!!!!!!!! kävin röökillä ja SE OLI LÄHTENY AUTOLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! täys soseessa!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Oikeasti: lakkaa panikoimasta toisen takia, keskity omaan elämääsi!
Suoraan sanoen alkaa tuntua, että haet itse tätä draamaa elämääsi...
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:APUA!!!!!!!!!!!!!!!!!! kävin röökillä ja SE OLI LÄHTENY AUTOLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! täys soseessa!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
mitä jos se olis ajanu jonkun yli?????![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:APUA!!!!!!!!!!!!!!!!!! kävin röökillä ja SE OLI LÄHTENY AUTOLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! täys soseessa!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
mitä jos se olis ajanu jonkun yli?????![]()
![]()
Vieläkö sä tosissasi edes mietit, että jäisit sen luokse?
Jos mun mies ajaisi kännissä, tietäisi kyllä ajaneensa.
Jos mä olisin nyt sä, mä ilmoittaisin poliisiin välittömästi auton rekkarit ja kuljettajan..
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:APUA!!!!!!!!!!!!!!!!!! kävin röökillä ja SE OLI LÄHTENY AUTOLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! täys soseessa!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:APUA!!!!!!!!!!!!!!!!!! kävin röökillä ja SE OLI LÄHTENY AUTOLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! täys soseessa!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Se on sitä jatkuvassa pelossa elämistä, joka kerran kun lähtee pelkäät, että mitä sillä kertaa tapahtuu.Sitten muut perheenjäsenet pehmittelee miehen tempauksia ja luultavasti niistä ei koskaan isommasti puhuta vaan hyssytellään asiat pois päiväjärjestyksestä.Lapset ihmettelevät ilmapiiriäNäin se virtahepo kasvaa vaan ja kohta sen kanssa ei mahdu asumaan samassa tilassa oirehtimatta.
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:APUA!!!!!!!!!!!!!!!!!! kävin röökillä ja SE OLI LÄHTENY AUTOLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! täys soseessa!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Se on sitä jatkuvassa pelossa elämistä, joka kerran kun lähtee pelkäät, että mitä sillä kertaa tapahtuu.Sitten muut perheenjäsenet pehmittelee miehen tempauksia ja luultavasti niistä ei koskaan isommasti puhuta vaan hyssytellään asiat pois päiväjärjestyksestä.Lapset ihmettelevät ilmapiiriäNäin se virtahepo kasvaa vaan ja kohta sen kanssa ei mahdu asumaan samassa tilassa oirehtimatta.
niimpä..ongelmat vaan lakaistaan maton alle. piiloon. niin oon itekin tehny. kaikki lähimmäiset luulee että kaikki hyvin. varsinkin kun päätimme mennä naimisiin..ja sillon oli kerrankin semmonen fiilis että yhessä ongelmat hoituu.
mutta nyt.....en tajuu miten asiat meni näin..? :/
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Soita poliisit, ilmoita rekkarit niille!Rattijuoppo voi osua omien muksujesi kohdalle ja silloin toivoisit, että rattijuopon omainen olisi ottanut yhteyttä poliisiin!
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:LOTL; se on varmaa etten haluu elää näin loppuelämän...nyt vaan mietin pystyynkö unohtaa nää asiat ja pystyykö edes mies muuttua? onneks ei tarvii tehä päätöstä tänään..eikä huomenna. apua kyllä tarviin...on vaan iso kynnys myöntää muille että meillä on ongelmia ja mua masentaa ja oon väsyny....2 kertaa tehny samaa virhettä...miks miksi miksi... :headwall: :headwall:
kiitos taas sanoistasi! annat tosi hyviä näkökulmia. :hug: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Soita poliisit, ilmoita rekkarit niille!Rattijuoppo voi osua omien muksujesi kohdalle ja silloin toivoisit, että rattijuopon omainen olisi ottanut yhteyttä poliisiin!
noloa myöntää mutta en musita rekkarii...joatin yy:llä alkavaa oli...vaihdoimme autoo just äsken niin en muista....ei se kuulemma oli ajanu kenenkään päälle mutta se ei oikein ollu edes tajunnu että on ite ajanu.![]()
mistäköhän sais tietää ne rekkarit?
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:yks kaveri on tulossa tänne..meen keittää kahvit. ISOT KIITOKSET kaikille! tuun jossain vaiheessa takas kertomaan lisää. nyt pitää skarpata vähäsen...
halit teille kaikille! :hug: :hug: ja jos joku miettii niin En oo kännissä. ihan muuten vaan sekaisin...tekis kyllä kovasti mieli vetää kännit...ei pysty kuitenkaan ku on toi lapsi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:yks kaveri on tulossa tänne..meen keittää kahvit. ISOT KIITOKSET kaikille! tuun jossain vaiheessa takas kertomaan lisää. nyt pitää skarpata vähäsen...
halit teille kaikille! :hug: :hug: ja jos joku miettii niin En oo kännissä. ihan muuten vaan sekaisin...tekis kyllä kovasti mieli vetää kännit...ei pysty kuitenkaan ku on toi lapsi.![]()
Voimia sinne. Aivan ihanaa, että kaveri tulossa sinne! :hug: