Mua ottaa niin päähän!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lissu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lissu

Vieras
Aina kun ollaan miehen kanssa viihteellä on sama ongelma. Kukaan meidän lastenvahdeista ei siivoa jälkiänsä. Tiskit altaassa ja peitot ja tyynyt olkkarissa ja pöytä ihan murusissa.
On todella mukavaa alkaa siivoamaan kun on koko yön ollut viihteellä!
Ois joskus kiva tulla kotiin ja nähdä se siinä kunnossa mihin sen jätti.
Mutta kai se sitten on liikaa vaadittu?
No onneksi sain siivottua melkein heti kun heräsin tossa kahdentoista paikkeilla.

Miten tuntuu silt, että ne, joilla on lapsenvahteja, ovat aina röyhkeitä ja itsekkäitä. En todellakaan kehtaisi narista pikkuasioista, jos meilläkin ilmaisia vahteja olisi.

Ei meillä kyllä tartte lastenvahtien siivoomaan alkaa, en ole ikinä edes odottanut! Tietty jos jotain isompaa sotkee kaataa maitopurkin tms, mutta olen kiitollinen kun tulee lapsia hoitaan, että päästään vähän viihteelle.

No ei kyllä oo käyny mielessä että lapsenvahti alkas siivoomaan meillä, kunhan on muksut hoitanu ja edes ruuat korjannu kylmään niin sepä riittää.. joutaa sitä ite siivoomaan sitten seuraavana päivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten tuntuu silt, että ne, joilla on lapsenvahteja, ovat aina röyhkeitä ja itsekkäitä. En todellakaan kehtaisi narista pikkuasioista, jos meilläkin ilmaisia vahteja olisi.

Meillä ainoa apu MLL:n hoitaja, ja askartelut ja sotkut aina pöydällä (kun muutaman kerran on tilattu hoitaja) eikä tullut mieleen kätistä tai purnata, edes mielessäni, kun olin kiitollinen kun lapsilla ollut kivaa ,ja joku jaksanut touhuta heidän kanssa, joku muu kuin minä, jonkun muun selkänahasta.

Mutta niinhän se menee, että ne, kenellä apua riittää, ovat itsekkäitä ja sokeita näkemään kuin oman napansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Lastenvahti on LASTENVAHTI ja siivooja on taas erikseen. :D

No ei varmaan ole liikaa vaadittu, että korjaa esim. iltapalan jäljet pöydältä. Eikö se kuulu jo normaaleihin käytöstapoihin, että ollaan suht. siivosti. Olipa kyseessä palkattu, tai ilmainen lapsenvahti.

no en tiiä onko liikaa vaadittu, jos haluaa että kotona on siistiä kun tulee. Ainakin itse siivosin omat ja lasten jäljet, kun kävin paljonkin lapsenvahtina. Tiskit koneeseen, pöytä pyyhitään, leikit siivotaan leikkien jälkeen.. ei iso homma!

No meillä lastenvahti viimeksi oli hakenu pyykit narulta kun meinas ruveta satamaan. Oli vielä viikannu nätisti kodinhoitohuoneen tasolle, siihen ruttusen pyykkivuoren viereen, mikä oli mun jäljiltä.... ei siis valittamista!

Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:
no en tiiä onko liikaa vaadittu, jos haluaa että kotona on siistiä kun tulee. Ainakin itse siivosin omat ja lasten jäljet, kun kävin paljonkin lapsenvahtina. Tiskit koneeseen, pöytä pyyhitään, leikit siivotaan leikkien jälkeen.. ei iso homma!

Ihan samaa mieltä. En todellakaan edellytä, että rupeais imuroimaan, pesemään pyykkiä, pyyhkimään pölyjä tms., mut kyllä omat jäljet voi siivota. Vaikka lapsenvahti olisikin ilmainen, niin en toivoisi sen vain röhnöttävän sohvalla ja antaa lasten pistää koko kämppä mullin mallin. Meillä tosin lastenvahdit aina kavereita/mummut ja he kyllä hoitavat hyvin omat jälkensä pois.

Yhteistyössä