eikös tommosta vois kysyä, että saako tehdä sitä ja tätä? Ite en ois pahoillani jos oma äitini vaikka yllärinä luuttuais lattiat, mutta anopilta en sietäis. Ei olla niin läheisiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaHeinonen:ja maailman ihanin joululahja oli siivousavun maksaminen (siis ammattilaisten suorittamana)!!! eikä kiitollisuudella ole rajoja!
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaHeinonen:ja maailman ihanin joululahja oli siivousavun maksaminen (siis ammattilaisten suorittamana)!!! eikä kiitollisuudella ole rajoja!
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaHeinonen:ja maailman ihanin joululahja oli siivousavun maksaminen (siis ammattilaisten suorittamana)!!! eikä kiitollisuudella ole rajoja!
Miul on kyselyikä, mutta antakee anteeks: miks ammattilaisen antama siivous aiheuttaa syviä kiitollisuuden tunteita, mutta jos äiteet ja anopit yrittää siivota, niin se on hirviän inhottavvaa? Samat luututhan heil on kourassaan.
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Musta oli kivaa että anoppi oli just useampana päivänä peräkkäin meillä auttamassa =)
Vietiin talvitavarat ullakolle, pestiin lattiat, laitettiin lapsille omat huoneet, tehtiin kaikenlaista "inventaariota" ym.
Kyllähän muutamia papereita sai vähän etsiä, mutta löytyihän nekin![]()
Oli vaan ihanaa kun saan itsekin enemmän aikaiseksi niin siistin ihmisen avulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:olkaa nyt hyvät ihmiset joskus jostain kiitollisia. ei ne anopit(tai jotkut muut) ilkeyttään teillä siivoa vaan ainoastaan hyvää hyvyyttään ja kehtaatte valittaa aikuiset ihmiset. jotain rotia sentään. sehän on pois teidän hommistanne mitä anoppi tekee. ja aikaa itsellenne ja lapsillenne enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja mam:Itse ottaisin mieluusti anopin lattioita luutuamaan, tai äitini tai isäni tai appeni. Vaan ei. Eivät halua sekaantua lastensa elämään. En millään usko, että lapsenlapsen kiinnostavat myöhemmälläkään iällä. Lapsini ovat pieniä.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mulla myös jostin syystä nousee niskakarvat pystyyn, kun anoppi tulee kylään. On mitä kultaisin ja ihanin ihminen muuten, ja kaikissa meissä kai on ne huonotkin puolensa, mutta olen kurkkuani myöten täynnä niitä vihjailevia katseita pesemättömistä ikkunoista, pölykoirista (joiat väkisinkin löytyy, kun on eläimiä, vaikka itse kulkisin koko ajan rätti kädessä!!!! )ja huomauttelemista siitä miten hän on TAAS siivonnut koko kämpän (omasna siis), tyyliin, että kyllä minunkin pitäisi.
En voi sietää, että tiskaa meillä tmv.
Omat vanhempanai saavat kyllä meillä siivota, jos haluavat, muttei anoppi!
Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:mitäs pahaa tuossa on? jos haluavat vaan auttaa. en kyl anteeks vaan ymmärrä tuollasta valitusta aina. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mulla myös jostin syystä nousee niskakarvat pystyyn, kun anoppi tulee kylään. On mitä kultaisin ja ihanin ihminen muuten, ja kaikissa meissä kai on ne huonotkin puolensa, mutta olen kurkkuani myöten täynnä niitä vihjailevia katseita pesemättömistä ikkunoista, pölykoirista (joiat väkisinkin löytyy, kun on eläimiä, vaikka itse kulkisin koko ajan rätti kädessä!!!! )ja huomauttelemista siitä miten hän on TAAS siivonnut koko kämpän (omasna siis), tyyliin, että kyllä minunkin pitäisi.
En voi sietää, että tiskaa meillä tmv.
Omat vanhempanai saavat kyllä meillä siivota, jos haluavat, muttei anoppi!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en tykkää yhtään että vieraat penkoo meillä kaappeja ilman lupaa tai saati sitten järjestelis mun alusvaatteita, jotain yksityisyyttä kuitenkin täytyy olla joten ymmärrän täysin että raivostuttaa.