Saamari että ottaa tuo miehen käytös päähän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No enpä ole vielä tähän päivään mennessä huomannut, että sen "silmä silmästä"-tekniikan avulla oisin saanut ymmärrystä osakseni. Yleensä mies ei edes ymmärrä katsoa asiaa siltä kantilta, että on itsekin tehnyt saman joskus.

Mies puhutteluun ja sanot suoraan kuinka paha on olla kun ei pysty liikkumaan yhtä vapaasti kuin mies. Pelisäännöt selviksi.

Alkuperäinen kirjoittaja muori:
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja HAH:
Alkuperäinen kirjoittaja HAH:
Ja sä kattelet tuommosta käytöstä mieheltäs :o

Mun mies otti kaikki 4 lastamme ja lähti niiden kanssa isovanhempien mökille, huomenna tulevat :)

No niinhän se sulle sanoi.

Katkera ? :)

En, vietän mielelläni vapaat ja pyhät yhdessä perheen kanssa =)

Mut joku sua tuntuu hiertävän ;)

tällä hah tyypillä käy kateeksi... :):)

Niin kai :) Suosittelen ottamaan omaa aikaa, tekee ihmeitä itse kullekin. Olen kiitollinen miehelleni tästä tilaisuudesta =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja taas näitä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No sinänsä mun puolesta ottakoot sillon tällön, kun viimiseen puoleen vuoteen ei ollut kuin 3krt missään käynyt, mutta nyt alkaa jo kyrpiä, kun ottaa 3 iltana, ja sen tiedän että lähtee vappuna taas, ja itse olen lapsen kanssa kaksin kotona niinkuin aina..

Ja siis joka vkonloppu mies siis jossain kavereidensa kanssa käy, eli kavereitaan kyllä näkee, milloin käyvät syömässä, ajelemassa, tai käy heitä "kantiksessaan" moikkaamassa ja max yhdellä oluella.. Itse taas omia kavereitani näen harvoin, ja yksin olen liikenteessä vielä harvemmin.

mikä ihme siinä on, että ette naiset voi niitä kakaroita JÄTTÄÄ niille ukoillenne ja ottaa ja lähtee, niinkun ukkonnekin tekee, tuulettumaan? Tätä olen ihmetellyt ja näköjään tätä ihmettelemistä riittää. Mitä hyötyä natkuttaa täällä jos ette itse oikeuksienne perän kysele tai toimi? Ne ukot osaa aivan varmasti hoitaa kakaroitanne tarpeeksi hyvin.

Eipä pahemmin enää ole niitä kavereita kenen kanssa lähteä, lapsen myötä kaikonnut lähes jokainen.

jaa ongelma on sitten se lapsi ei mies? Tossa aiemmin vastasit et olet pallo jalassa kotona lapsen kanssa ja mies menee. Tottakai se menee kun annat siihen mahdollisuuden!

Oikeesti, hanki kavereita tai jätä se lapsi miehelle ja mene yksin johki harrastukseen tai sille äidilles. Ihan hyvää tekis miehellekin olla lapsen kanssa välillä. Musta tuntuu et sun ongelma on kavereiden puute eikä miehen menemiset..

Yhteistyössä