Mua on niin alkanut nyppiä tää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Veljeni avovaimoineen koko ajan moittimassa siitä, että meidän 1v on niin äidin perään. Tyttö loukkaantuu tosi herkästi ja alkaa itkeä ja tulee minun helmoihini, jos joku muu "komentaa" häntä. Eli jos tyttö tekee jotain ja joku perheen ulkopuolinen sanoo hänelle, että ei saa mennä sinne/ei saa ottaa sitä niin tyttö alkaa itkeä ja pyytää syliini ja on loukkaantuneen oloinen. Niin siitä sitten tulee moitetta, että kun on opetettu sellaiseksi äidin tytöksi, joka juoksee heti äidin helmoihin.

:(

Samaa harrastaa mun veljeni vaimo :wave: meillä on samanikäiset lapset.
Heidän lapsensa on ollut 1kk ikäisestä viikonloppuisin yöhoidossa missä milloinkin, oma lapseni oli vasta vuoden kieppeillä ekaa kertaa (meillä ei esim. ole hoitopaikkoja joka sormelle, eikä jatkuvaa tarvetta laittaa lasta pois omasta kodistaan).

Joka kerta kun nähdään tämä vaimoke jaksaa jauhaa kuinka minun poikani on liikaa kiinni äidissään (=minussa siis) |O

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Samaa harrastaa mun veljeni vaimo :wave: meillä on samanikäiset lapset.
Heidän lapsensa on ollut 1kk ikäisestä viikonloppuisin yöhoidossa missä milloinkin, oma lapseni oli vasta vuoden kieppeillä ekaa kertaa (meillä ei esim. ole hoitopaikkoja joka sormelle, eikä jatkuvaa tarvetta laittaa lasta pois omasta kodistaan).

Joka kerta kun nähdään tämä vaimoke jaksaa jauhaa kuinka minun poikani on liikaa kiinni äidissään (=minussa siis) |O

Joo ja joka kerta minä jaksan hämmästellä mielessäni, että mikä siinä on niin kauheaa? Minusta 1 vuotiaan kuuluu olla kiinni äidissään. Minusta on surullista, jos sen ikäiselle kelpaa kaikki aikuiset.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minusta 1 vuotiaan kuuluu olla kiinni äidissään. Minusta on surullista, jos sen ikäiselle kelpaa kaikki aikuiset.

Kyllä! Enemmän olisin huolissani kun 1-v lapsi iloisena jää mihin tahansa yöksi eikä näytä kaipaavan vanhempiaan lainkaan :/
Luulen että mun tapauksessa veljeni vaimo yrittää vain vaientaa huonoa omatuntoaan (?) kyseenalaistamalla meidän perheen valinnat.

Yhteistyössä