mua on huijattu! raivostuttaa!

Hahaa mä tiedän tän tyypin tai siis ainakin yhden niistä :laugh:

Mä menin tuossa viitisen vuotta sitten työhaastatteluun joka oli vähän kummallinen...haastattelu pidettiin hotellissa :o eikä se mies joka haastattelua piti, suostunut oikein etukäteen kertomaan mitä tuleman pitää. Hain siis haastattelijan paikkaa.

Noh...kyse olikin tuosta kirjan myynnistä. Ja se mikä siitä teki haastattelijan oli se, että kirjaa myydään sillä kikalla että pimpotetaan ovikelloa ja sitten sanotaan että "hei, olen se ja se ja teen kartoitusta tämän alueen lapsiperheistä, olisiko sinulla noin 2 min. aikaa"...ja moni sitten hyvyyttään suostuu.
Pyydetään siinä sitten lasten tietoja ja vaivihkaa tarjotaan UPEAA MAHDOLLISUUTTA ostaa sellainen aivan älytön kirja, johon saa oman lapsen naaman :laugh:

Se mies joka oli "pomo" tms. oli kyllä NIIN limanuljaska, että oksetti. Mikä parasta, samainen herra tuli meille muutama kk sitten (ei tietenkään tunnistanut minua, koska en tuota paikkaa vastaan aikoinaan ottanut) ja pyysi saada 2 min aikaa seutumme lapsiperheiden kartoitusta varten.

Nauroin räkäistä naurua ja ilmoitin etten ole hänen kirjastaan kiinnostunut...ja löin oven kiinni :laugh:

Meillä kävi toi nainen ja sano että jos kirjan tilaa, sitä ei voi palauttaa ku siinä kannessa on kuyltaisin kirjaimin lapsen nimi!!?!

Joo annoin ja allekirjotin tiedot ja tarkistin äsken vielä että en allekirjottanut tilausosaa (sain siitä itelle lapun kans).

Mut allekirjoititko sä ap sen tilausosan, vai voiko ne huijata ja lähettää kirjan kaikille joitten tenavan kuva ja tiedot on kirjassa

mä tiedän ton homman myös.
Viitisen vuotta sitten tein kaksi päivää tota hommaa, ja lopetin kun se tuntui niin huijaus hommalta. tilasin muuten itsellenikin sen kirjan, piti tulla vuoden sisään, mutta eipä näkynyt...

Tulipa muuten mieleeni että sillon kun tyttö oli vuoden ikänen(vuonna 2000) niin meillä kävi tommonen kirjasetä ja tilasin kirjan, maksoin sedälle 20mk etumaksua. Sano sillon että menee muutama vuosi kun kokoavat kirjan....no minä kiltisti odottelin vuoden toisen ja kolmannen....Laatikoita siivotessa löysin kuitin ja mieleen tuli että eipäs ole kirja tullut, soitin firmaan...sanovat että tekeillä on mutta menee aikaa :kieh: :kieh:
Olinkin jo unohtanut asian...jokohan olisi kirja valmis ja missä se viipyy, heti 10 vuotta menny :kieh: :kieh: :kieh:

Meille kans yritettiin ja vieläpä moneen otteeseen.Sitten kun sieltä alkoi jo tämän miehen äiti soitella,että enkö todella halua lapsellemme tärkeästä vuodesta muistoja,ja että niin paljonko lapsesta välitän.
Uhkasin kytillä,ja loppu ne soittelut.

Hintaa kirjalla olisi ollut 99e,kultakirjaimin koristeltuna.
Extarna lupasi kolmannella soitto kerralla lapsen kuvan siihen kirjaan,tietty samana hintaan.

voin uskoa että ottaa pattiin, enkä tosiaan maksaisi mitään, kirja palautukseen jne.

mut en kyllä todellakaan päästäis vastaavaa tyyppiä sisään! joskus munkin on vaikea sanoa ei, joillekin ketkä kyselee liittymistä citymarketissa jne. mutta kotiini en todellakaan päästäis tuollaisella asialla olevaa. lapsesta kuva, samassa kirjassa muita saman alueen lapsia (?), hirveen hintainen, toimitus kestää vuosia... hullua.

En ota asiaan sinällänsä mitään kantaa, mutta meillä on tuollainen kirja, jossa on minun oma kuvani ja muitakin samana vuonna syntyneitä. Kyiseistä kirjaa oli ihana lukea aina välillä, kun siellä on entisiä koulukavereita sun muita. Samoin siellä on hääpareja, kuten minun tätini.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
En ota asiaan sinällänsä mitään kantaa, mutta meillä on tuollainen kirja, jossa on minun oma kuvani ja muitakin samana vuonna syntyneitä. Kyiseistä kirjaa oli ihana lukea aina välillä, kun siellä on entisiä koulukavereita sun muita. Samoin siellä on hääpareja, kuten minun tätini.

Mullakin oli tuollainen kirja itsestäni...enkä sitä selannut kuin tasan kerran. Mun mielestä se oli sangen typerä. Nyt kirjaa ei ole moneen vuoteen näkynyt, liekö roskiin siis mennyt.

Se firma, joka kaupittelee edustajiensa välityksellä ko. kirjaa, on Pohjoismainen Kirja Oy. Nettisivu on www.nobok.fi
Siellä on ohjeet ja yhteystiedot, sekä kerrottu "projektista". Itsekin etsin kyseisiä tietoja tosi pitkään, mutta löytyi viimein. Odotellaan nyt v.2007 kirjaa :)

Moi!

Älkää koskaan sekaantuko kyseisiin juttuihin, peruin tilauksen kirjatulla kirjeellä, ja olen odottanut 10e etumaksua nyt pian 3kk. Useista lupauksista edelleen saamatta.

meidän kirja tuli tänä vuonna, lapsi syntynyt 1991 eli vähän sen kokoaminen kesti yli 18 vuotta? Laitoin palautukseen ja maksoin itse postikulut siitä kehtasivat laittaa takasin lunastettavana lähetyksenä, en suostunut ottamaan vastaan. joskohan kauppa raukeasi kun kyseessä on viime vuosituhannella tehty kauppa?

Yhteistyössä