mua oksettaa ja huimaa ja pelottaa ja en jaksa ja itkettää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jaajo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jaajo"

Vieras
Ei mitään odotettavaa tulevaisuudelta muuta kuin tätä kurjuutta. Mies vaan tekee mitä lystää. Turhia lupauksia ja aina töissä. Pelottaa erokin ja miten pärjään ja löydänkö koskaan enää ketään. Näin ei vaan voi jatkua. ei jaksa... :.(

Rakenna elämäsi itsesi kautta älä muiden.itse olen tyytyväinen 2 lapsen yh jolla ikinä ei ole rahaa mutta ei myöskään minkäännäköostä riippuvuussuhdetta toisesta aikuisesta. olen hyvä itsenäni ja yksilönä..nyt olen löytänyt tosin ihmisen jonka kanssa asiat saattavat mennä tasapainoisesti yhdessäkin :)

Ootko puhunut miehesi kanssa pahasta olostasi?

Kyllä elämässä asioilla on tapana järjestyä - suuntaan tai toiseen. Ehkä voisitte harkita perheterapiaa tms? Tai sitten, jos todella ero on paras ratkaisu, niin ei sekään mikään katastrofi ole, vaikka siltä nyt tuntuisikin. Itse eron kokeneena pienen lapsen äitinä voin sanoa, että vaikka kuinka synkältä voi tilanne näyttää, niin kyllä se aalto sut sieltä vielä ylöskin nostaa. :hug:

Yritä rauhoittua. Onnea ei koskaan voi saavuttaa 100% ulkoisten asioiden kautta, vaan onni lähtee itsestä. Mieti, mitä sinä itse haluat (asioita, jotka eivät liity parisuhteeseen). Toivoisin, että voisin sanoa jotakin, mikä auttaisi.. tiedän, etten voi. Tiedän myös oikein hyvin tuon olotilan. En voi muuta kuin toivottaa jaksamista. Paistaa se päivä vielä risukasaankin - kaikenlaista läpikäyneenä ja nykyään onnellisena voin luvata sen sinulle. :hug:

Mulla on ihan sama tilanne :( ja olen vielä kolmannella kuulla raskaana. Kaikki menee päin persettä ja mies riekkuu missä lystää eikä ollenkaan tue mua eikä ajattele yhteistä tulevaisuutta. En saa kysyä mistään mitään eikä mulla oo mitään arvoa :'(