K
kahvikirahvi
Vieras
Mulle tuli mieleen että tyhjentäis vaahtosammuttimen niiden kakaroiden päälle. Harmi vaan ettei se taida olla ihan korrektia käytöstä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tänään taas kerran, jäin sitten ojentamaan kolmea n. 10 vuotiasta. .... mikä johti aivan älyttömän noloon suukopuun.Yksi pojista kyseli mm. onko kiva asua kaupungintalossa, ja kertoi, että hän asuu lähiön upeimmissa omistusasunnoissa. Halusi myös tietää tapahtuuko talossamme paljon murhia. Kertoi myös, että mun rintsikat näkyy jne.jne. sellasta mukavaa pikkulippiä.
...Ja harmittelin ettei mulla ollut kameraa jolla olisin voinut ottaa heistä hölmöilyvideon Youtubeen...:headwall: Ja sen sellaista paskaa.
Joten sen verran opin, ettei kannata provosoitua moisista pikkutenavista vaan todeta viileästi seuraavan kerran, että nyt pojat lähtee harrastamaan paukuttelua sinne missä se on sallittua, ei meidän porttariin.
:kieh::kieh:
Anteeksi en tiedä olisinko itse itkenyt vai nauranut moisen jutustelun jälkeen. Kyllä oli 10 vuotiailla jutut...
Ens kerralla otat sen youtube-videon pojista![]()
Kukaan ei huutanut, paitsi naapuri. Yksi pojista oli hiljaa koko ajan, mutta pahin suustaan luovutti ensimmäisenä ja pyysi muitakin lähtemään. En mä vanhempien kanssa rupea keskustelemaan, niitä on kohta jonossa tuossa ovella...Poikia oli siinä useampi, muut saattoivat vain olla pahimman mukana. Tähän pahimpaan taas voi vaikuttaa kavereiden kautta. Täten näiden toisten vanhempiin vetoaminen vaikuttaa myös tähän yhteen, vaikka hänen vanhempansa eivät reagoisi.
Minun on vaikea uskoa että kaikken poikien vanhemmat olisivat välinpitämättömiä. Tosin pojille huutaminen loi huonon alun vanhempien kanssa keskusteluun.
Halusi myös tietää tapahtuuko talossamme paljon murhia.
Kukaan ei huutanut, paitsi naapuri. Yksi pojista oli hiljaa koko ajan, mutta pahin suustaan luovutti ensimmäisenä ja pyysi muitakin lähtemään. En mä vanhempien kanssa rupea keskustelemaan, niitä on kohta jonossa tuossa ovella...![]()
Noh itse asiassa jotain tohon suuntaan tyyliteltyä pääsi lipsahtamaan...:ashamed: