Mua niin väsyttää ja ketuttaa tää parisuhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Aiheena raha josta taas ukko kullan kanssa yöllä tapeltiin.Olin jo nukkumassa,kun tulee herättämään että pitäisi puhua rahasta,yhden aikaan yöllä.
Oli katsonut omaa tiliotetta ja olen kuulemma näpsinyt siltä 20 eurosia tililtä,kun on niin paljon sellaisia nostoja.

Minä olen joutunut hoitamaan meidän raha-asiat koko suhteen ajan.Maksamaan omalta ja miehen tililtä laskuja.Käymään kaupassa maksaen omalta ja miehen tililtä ruuat,apteekista lääkkeitä,tankkaamaan auton ym ym.
Lisäksi jos mies on halunnut vaikka perjantai iltana katsoa leffan niin minä olen sen hakenut.Samoiten nakkikopilta ruokaa,karkit ym.
Näihin olen hakenut omalta ja miehen tililtä automaatista rahaa,jos käteistä ei ole ollut.

Mies ei nyt sitten ymmärrä mihin niitä 20 eurosia on nostettu,kun tapansa mukaan hänellehän ei ole haettu mitään.Ikinä se ei hae itse mitään ja kauppaan erehtyy 2krt kuussa yhdessä minun kanssa.
Vittu että ihmistä ottaa hermoon.Helppo se nyt on sitten syyttävä sormi "tuhlailusta" pistää minun piikkiin,kun itse niin julistaa ettei käytä rahaa eikä tuhlaa mihinkään.
Nyt loppu minun juokseminen hänen asioillaan.Haen tasan itselle ja lapsille.Kaupassa en enää yksin käy jääköön ruuat ostamatta,jos ei voi lähteä mukaan.

mun vanhemmilla oli vastaava tilanne,se meni aika pahaksi..siitä viisastuneena en ikinä koske toisten rahoihin:whistle:mutta siis mä tekisin ainaki niinku sanoit,et enää hae miehelles mitään.toi ei ole reilua tommonen..

Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22282984:
säästä kaikki kuitit,seuraavan kerran ku äijä tulee syyttävällä sormella herättelemään ni anna kuitti pino hälle ja käske lukea.

Näin olen tehnyt,mutta tyhmä mikä tyhmä.Sitten se stressaa veromätkyjä(jotka minulla pitäisi maksaa sille) kun ei ole itse säästänyt siihen pennin latiaa.Lisäksi otti ylinopeus sakot 180e tolpasta.Minä sille keväällä jo sanoin että avaa tili ja säästä sinne niihin mätkyihin rahaa,ei varmasti ole saanut mentyä pankkiin.Kai se minulla olisi pitänyt avata sille valmiiksi,mutta varmaan nillitys olisi alkanut siitä että,kun tiedän että ukolla on säästötili.

Mutta minun juoksut loppu nyt.Jos ei itse saa laskuja maksettua niin voi voi.

[QUOTE="vieras";22283065]Näin olen tehnyt,mutta tyhmä mikä tyhmä.Sitten se stressaa veromätkyjä(jotka minulla pitäisi maksaa sille) kun ei ole itse säästänyt siihen pennin latiaa.Lisäksi otti ylinopeus sakot 180e tolpasta.Minä sille keväällä jo sanoin että avaa tili ja säästä sinne niihin mätkyihin rahaa,ei varmasti ole saanut mentyä pankkiin.Kai se minulla olisi pitänyt avata sille valmiiksi,mutta varmaan nillitys olisi alkanut siitä että,kun tiedän että ukolla on säästötili.

Mutta minun juoksut loppu nyt.Jos ei itse saa laskuja maksettua niin voi voi.[/QUOTE]

onks sun mies täysin avuton?