Että voi sapettaa tuo yks holtiton!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksin saa yrittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksin saa yrittää

Vieras
Miehen kans meillä tehään nii että mies maksaa enimmät laskuista, minä maksan ruuat ja "omia laskuja". Mies jättää aina omalle tililleen hiukan käyttörahaa.
No. Kuitenkin joka kk minun tililtä (toki mies saa käyttää minun korttia YHTEISIIN SOVITTUIHIN KULUIHIN) häviää rahaa miehen menoihin. Ei nyt mahdottomia, mutta kuitenkin aika isoa se silloin on kun on tiukkaa muutenkin! Olen sanonut että ei tarvi näkyä tiliotteella mitään ylimääräisiä nostoja, mutta niitä on edelleen ja aina vaan! V*ttu taas luulin että tililläni on yli 300?, mutta tarkistuksen jälkeen siellä onkin vain 100?!! Stana meinaa mennä päivä pilalle!!
Ei niinku mitään käsitystä oo että nuo on meidän ruokarahoja, ostelee mitä sattuu! Oman tilin vetää sileäks samantien ja sit käydään mun lompakolla voi venäjä!

Soittaisin sille heti mut sillä myyntityö nii ei viitti vaarantaa tulonsaantia pilaamalla sen fiilikset. :( Hammasta puren nii kauan että tulee töistä...

Tällä hetkellä tosi tiukkaa ku oon lomautettuna, ja sit tuo 300 ois ollu jo ihan hyvä raha... :'(

Yhteistyössä