Mua niin ärsyttää täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perskati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perskati

Vieras
nämä putkiaivot jotka katselee maailmaa vain omalta kantilta, ja ovat eläneet luultavasti jossain metri x metri -purkissa! Ei kaikki ole niin kuin Sinä olet ajatellut. Maailmassa on monta uutta ja erilaista asiaa, joten älä viitsi yleistää, se vain osoittaa tyhmyytesi.

[QUOTE="vieras";28748027]Niin että sua ärsyttää, kun joku ajattelee eritavalla kuin sinä? Just just.[/QUOTE]

Ei vaan sitä, että aletaan vängät vastaan esimerkiksi että ei ole olemassa krokotiilejä kun en ole koskaan niihin törmännyt =).

Kanojen kanat, kunnon kanat palstalla. Ei täällä jaksa olla 3 minuuttia kauempaa, niin on tyhmää ja sairasta tekstiä joka ketju täynnä. Helvetinmoista peesausta ja kehumista, oikea perseen nuolijoiden klupi.

[QUOTE="vieras";28748084]Kanojen kanat, kunnon kanat palstalla. Ei täällä jaksa olla 3 minuuttia kauempaa, niin on tyhmää ja sairasta tekstiä joka ketju täynnä. Helvetinmoista peesausta ja kehumista, oikea perseen nuolijoiden klupi.[/QUOTE]

Kannattaa varmaan pysyä pois jos enimmäkseen ärsyttää.

No sen olen kyllä huomannut, että välillä menee toisten mielistelyksi joissakin ketjuissa. Mutta voin elää asian kanssa :D suurin osa palstailijoista osaa kuitenkin keskustella ainakin suht asiallisesti. Ne "emmaljunga on ainoa oikea vaunumerkki, miikkareiden nypyt on patinaa ja mun vauva syö vaan luomukestovaippoja"- äidit on oikeasti tosi harvassa. Tarkoitan siis niitä periaatteen äitejä, jotka eivät suostu näkemään kuin oman kantansa.

Yhteistyössä