Mua NIIN ärsyttää äidit jotka vie lapsen päivähoitoon!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä vein natiaisen päivähoitoon ja istun kotisohvalla. Kohta ajattelin nukkua vähän....en veis ellei meidän pph olisi niin tiukkana ja vaatisi kaikkia muksuja tulemaan heti aamutuimaan jotta "päivän suunnitelmat ei mene piloille" Itse menen töihin iltapäivällä. Arvatkaapa veetuttaako? Tän viikon vielä katon ja sit otan puheeksi koska enhän mä nää poikaa ikinä tällä menolla :/

Minua ärsyttää useimmat äidit ja isät.
Isät ovat ääliöitä, kun vaimo on raskaana, pitää kaikille kailottaa ihan jatkuvasti vaimon tilasta.

Äidit ovat muuten vaan päästään löysällä. Kaikki aiheet koskevat vauvoja ja lapsia ja niistä pitää puhua törkeän narisevalla ja tärkeilevällä äänensävyllä.

AAAARgh! Onneksi jotkut äiti- ja isäihmiset ovat säilyttäneet oman järkensä ja oman elämänsä kiinnostuksen kohteet.

Sanoisin että on sen muksun kannalta hyvä ettei ole vaan kotona, vaan näkee muitakin ikäisiään. Helpottuu huimasti eskariin ja kouluun meno kun on joskus ollut tekemissä muidenkin lasten kanssa.

Siis ärsyttääkö ne asiat yhdessä eli lapsi hoidossa ja vaimo päivät kotona miehen palkan varassa vai se että lapsi on hoidossa ja yleisesti naiset elää miehen rahoilla, siis erikseen?

Yhteistyössä