paskaa niskaan vaan :)
Tunnen niin monta äitiä, jotka ovat saaneet lapsen ja alkavat sitten höpöttää pian toisesta lapsesta. Ihan vaan siksi, että yksi lapsihan ei riitä, kun kyllä niitä kaksi pitää olla. Ja ne kannattaa tehdä vielä 2 vuoden ikäerolla, että hyötyy mahdollisemman paljon rahallisesti siitä ja saa laittaa molemmat mukulat mahdollisimman pian hoitoon...ja yleensä esikko on jo ollut sen toisen elinvuotensa hoidossa, kun äiti on töissä ja samalla puuhailee sitä toista lasta...
Tietty jokainen äiti todella haluaa lapsensa ja jokainen lapsi on tärkeä, mutta tää sama "kaksi lasta kahden vuoden sisällä ja sitten töihin"-kaava tuntuu toistuvan vähän turhankin usein...
Itse odotan toista lasta nyt kun esikoinen on 4-vuotias ja voin sanoa teille, että lällällää, mulla on ihana lapsi joka on saanut elämänsä ensimmäiset neljä vuotta nauttia vanhempiensa huomiosta eikä todellakaan ole joutumassa päiväkotiin kun vauva syntyy.
Tietty jokainen äiti todella haluaa lapsensa ja jokainen lapsi on tärkeä, mutta tää sama "kaksi lasta kahden vuoden sisällä ja sitten töihin"-kaava tuntuu toistuvan vähän turhankin usein...
Itse odotan toista lasta nyt kun esikoinen on 4-vuotias ja voin sanoa teille, että lällällää, mulla on ihana lapsi joka on saanut elämänsä ensimmäiset neljä vuotta nauttia vanhempiensa huomiosta eikä todellakaan ole joutumassa päiväkotiin kun vauva syntyy.