H
hmph...
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sanonpa vaan:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja hmph...:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja hmph...:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja hmph...:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Ohhoh.. mulla oli vähän toisinpäin! Itse yritin kovasti imettää ja pumpata ja imettää ja pumpata että poitsun paino olisi noussut syntymäpainoon. Kätilö joutui maanittelemaan aika pitkään että suostuin antamaan lisämaitoa. Kotiinlähön edellytyksenä oli että näytin pojan osaavan syödä pullostakin. Pian se maito kuitenkin nousi kun kotiin päästiin. Aikalailla näköjään vaihtelevat käytännöt sairaaloittain. Tämä oli HYS:issä.
Joo, parempi pitää lapsi nälässä kuin antaa korviketta.... Voi jeesus...
Ei mun poika huutanut nälkäänsä, jos näin olisi ollut niin toki olisin itsekin ollut lisämaidon kannalla. Ja ei - en ole imetysfanaatikko. Pointti tässä oli se, miten eri tavalla lisämaidon antamiseen suhtaudutaan eri sairaaloissa. Että kiitos tuosta kommentista, toivottavasti sun sädekehä kiiltää taas kirkkaammin. Dorka.
Itse olet dorka kun et tajunnut ruokkia lastasi, vaikkei se huutanutkaan. Jopa kätilökin tajusi tilanteen... Ja tässä mistään sädekehästä ole kysymys. Onhan se hyvä kun olet noin tietäväinen.
Niin ja kysymyksessä oli 2. lapsi, eli tosiaan olin tietäväinen siitä, miten maitoni nousee ja miten poikani syö. Kyse tuntuu tosiaan olevan sädekehän kiillotuksesta, miksipä muuten sua noin mun lapseni syömiset kiinnostais.
Niin, ajatella jo toinen lapsi, ja kotiinlähdön edellytyksenä ollut, että lapsi osaa syödä tuttipullosta.... No huh. Tietäväinen....
Tutustupa aiheeseen ennenkuin alat keuhkota. Ei tosiaan lapsen painon tartte olla syntymäpainossa 3pv ikäisenä. Tämä oli kätilöllä se pointti. Mene sinä vaikka antamaan lapsellesi korviketta ja anna jo olla.
Jos kotiin pääsyn edellytys on se, että pitää vauvan pitää osata juoda pullosta niin me oltais siellä vieläkin ja vauvalla ikää jo 8kk!!!
heh! aika paha