Ihan kuin se hamsteri siellä kaltereiden takana ymmärtäisi, mitä te sille pölpötätte.
Tai jos niitä uhkaillaan. Omat sisäkukat ei koskaan olleet yhtä reheviä kuin nyt, kun uhkailen niitä tyyliin "jos ei kukkia ala näkymään tai jos lehdet tippuu tuohon malliin, seuraava osoite on komposti".Mutta tykkää kuitenki vaikkei ymmärtäs.
Kukatki tykkää kun niille jutellaan mukavia.
Aika vähän sä eläimistä tiedät : ))) Miksi ihmeessä hamstereita pidettäs kaltereiden sisällä kokoajan? En mä ainakaan, sitten kun menen hakemaan hamsua häkkiin ja huutelen sen nimeä, juoksee se mun luo. Ota asioista selvää ennenkun kehittelet näitä: mullaontylsäelämä-provojaAlkuperäinen kirjoittaja Björn;24149613:Ihan kuin se hamsteri siellä kaltereiden takana ymmärtäisi, mitä te sille pölpötätte.
Äläs ny. Mun koira kyllä aina niin viisaana kuuntelee korvat hörössä vaikka puhuisin valtion tilanteesta. Reagoi tosin vain itseään kiinnostaviin aiheesiin kuten: Mennänkö pissalle, oiskos ruoka-aika tai lähdetäänkö lenkille-topickeihin..Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24149613:Ihan kuin se hamsteri siellä kaltereiden takana ymmärtäisi, mitä te sille pölpötätte.
Paremmin mä ymmärrän niiden pölpötystä kun kälätystäsAlkuperäinen kirjoittaja Björn;24149613:Ihan kuin se hamsteri siellä kaltereiden takana ymmärtäisi, mitä te sille pölpötätte.
Mä juttelen koiranpennulle syvällisiä. Se on mun paras ystävä eikä perkeleen varmasti kerro mun juttuja kenellekkään. Eli ainoo kehen voi luottaa perheen lisäks ja täytyy sitä välillä ajatuksiaan jakaa Mut mä en ole ymmärrystä tai muutakaan kaivannut joten, naura rauhassaAlkuperäinen kirjoittaja Björn;24149613:Ihan kuin se hamsteri siellä kaltereiden takana ymmärtäisi, mitä te sille pölpötätte.
juuri näin.Äläs ny. Mun koira kyllä aina niin viisaana kuuntelee korvat hörössä vaikka puhuisin valtion tilanteesta. Reagoi tosin vain itseään kiinnostaviin aiheesiin kuten: Mennänkö pissalle, oiskos ruoka-aika tai lähdetäänkö lenkille-topickeihin..
No jaa, pakko olla erimieltä Toi pentu alkaa yleensä haukkumaan ja yrittää leikkiä ku mä kerron sille tuntoja syviä... Joko se ajattelee että se piristää, tai se miettii "pidä eukko turpas kii ja leiki" Toivottavasti ensimmäinenEläimet sentään kuuntelee eikä puhu päälle =)
Näin just ja vaikka ei ymmärrä sanoja niin ymmärtää kyllä äänensävyistä jos ihminen on esim. vihainen tai surullinen. Meillä nyt jo edesmennyt koira aina huolestui ja yritti selvästi lohduttaa jos joku itki, koitti nuolla kyyneleitä poskilta.Eläimet sentään kuuntelee eikä puhu päälle =)