Mua naurattaa ihmiset, jotka keskustelevat syvällisiä koiriensa tai muiden lemmikkieläintensä kanssa

[QUOTE="vieras";24149695]Tai jos niitä uhkaillaan. :D Omat sisäkukat ei koskaan olleet yhtä reheviä kuin nyt, kun uhkailen niitä tyyliin "jos ei kukkia ala näkymään tai jos lehdet tippuu tuohon malliin, seuraava osoite on komposti".[/QUOTE]

Jaa no ilmankos mun kukista ei tule mitään, kun en kasvata niitä uhkailemalla, kiristämällä ja lahjomalla :whistle:

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
"vieras"
aijjaa :D pitäisikö tästä nyt loukkaantua jos tunnisti itsensä kuvauksesta?

mua naurattaa ihmiset jotka käyttää silinterihattuja.
mua naurattaa ihmiset jotka kiroilee.
mua naurattaa ihmiset jotka luulee olevansa parempia kuin todellisuudessa ovat.

Ja kuka kiinnostui? tuskin kukaan. ehkä teen oman aloituksen jokaisesta...

Tönt
niin..tuskin se päiväkirjakaan ymmärrä mutta jotkut saa siitä "apua" kuitenkin. että sanoo ääneen asioita mitkä jää pyörimään mielessä. mua se ei auta mutta ymmärrän kyllä että saattaa auttaa jotakuta muuta.

hahahahahahaha
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24149613:
Ihan kuin se hamsteri siellä kaltereiden takana ymmärtäisi, mitä te sille pölpötätte.
Aika vähän sä eläimistä tiedät : ))) Miksi ihmeessä hamstereita pidettäs kaltereiden sisällä kokoajan? En mä ainakaan, sitten kun menen hakemaan hamsua häkkiin ja huutelen sen nimeä, juoksee se mun luo. Ota asioista selvää ennenkun kehittelet näitä: mullaontylsäelämä-provoja

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Blue
Ihan kuin se hamsteri siellä kaltereiden takana ymmärtäisi, mitä te sille pölpötätte.
Äläs ny. Mun koira kyllä aina niin viisaana kuuntelee korvat hörössä vaikka puhuisin valtion tilanteesta. Reagoi tosin vain itseään kiinnostaviin aiheesiin kuten: Mennänkö pissalle, oiskos ruoka-aika tai lähdetäänkö lenkille-topickeihin..

• Tykkää
Reactions: yötyöläinen
Mä juttelen koiranpennulle syvällisiä. Se on mun paras ystävä eikä perkeleen varmasti kerro mun juttuja kenellekkään. Eli ainoo kehen voi luottaa perheen lisäks ja täytyy sitä välillä ajatuksiaan jakaa :) Mut mä en ole ymmärrystä tai muutakaan kaivannut joten, naura rauhassa :)

Blue
[QUOTE="Vieras";24149896]Kyllähän ihmiset purkavat tännekin vain omia tuntemuksiaan, ja se tuntuu joitain helpottavan. :)[/QUOTE]

Aivan, ja ymmärtääkö täällä oikeesti kukaan sen paremmin kuin se koira siellä kotona..

Nojopas..
Kyllä minä puhun koirilleni todella usein ja tiedän niiden ymmärtävän minua ainakin jollain tasolla, koirat eivät ymmärrä sitä puhelöpinää mikä suustasi kumpuaa, mutta sanoihin liittyy aina ruuminkieli ja puheenpaino jne jonka lukevat paremminkuin me ihmiset..
Joten kyllä ne ymmärtävät, että millä vesillä liikutaan, onko jokin vialla, oletko hermostunut, oletko onnellinen, oletko epävarma..
Lisöksi koirat esim ymmärtävät sanoja todella paljon, parhaimmillaan jotkut ymmärtävät yli tuhatkin sanaa ja sanoja seuraa aina tunnetila joten kyllä ne karvakuonotkin jotain jostain hiffaa..

• Tykkää
Reactions: Fortune
Meillä etenkin vanhempi koirista on joutunut olemaan nenäliinana moooonet kerrat, kun mammalla ollut paha olla :D . Ei tuo mielettömiä takaisin juttele mutta painaa pään syliin ja on vaan, se on korvaamatonta se :heart:

Yhteistyössä