Mua naurattaa ihmiset jotka eivät saa vauvojaan nukkumaan koko yön.

• Viestiketjun aloittaja "niin"
  • Ensimmäinen viesti
Naura sinä vaan kun lapsi joutuu elämään kivun kanssa. Kun kasvaimet hiljalleen repii munuaisia. Niin, eihän häntä osannut sairaalan henkilökuntakaan hoitaa. Naura sinä vain. Kun ne pienet syöpäpotilaat valvovat kivun vuoksi.

voih
Noin mäkin ylemmyydentunnoissani kahden vanhimman muksun aikana ajattelin. Nukkuivat 2kk iässä 10 h syömättä ja heräämätt. Kolmonen olikin sitten refluksi lapsonen ja saattoi huutaa useemman kerran yössä selkä kaarella pitkänkin ajan. Ehkä ne kaksi vanhinta eivät nukkuneetkaan siksi, että mä olin niin superäiti;)

"niin"
Noin mäkin ylemmyydentunnoissani kahden vanhimman muksun aikana ajattelin. Nukkuivat 2kk iässä 10 h syömättä ja heräämätt. Kolmonen olikin sitten refluksi lapsonen ja saattoi huutaa useemman kerran yössä selkä kaarella pitkänkin ajan. Ehkä ne kaksi vanhinta eivät nukkuneetkaan siksi, että mä olin niin superäiti;)
Oli meilläkin paha refluksivauva mutta hän itki päivät ja nukkui yöt. Paljon ulkoilua vaunuissa yms niin se auttoi, vaikka päivisin itki koko päivän ja puklaili rajusti.

viieras
Mun facebookkaverilla oli sukulaistäti, joka oli oikeasti samaa mieltä AP:n kanssa. Ihan sekasin koko muori kyllä, mutta suolsi tuota paskaa seinälle tasaisin väliajoin.

"niin"
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29826401:
ap:n kaltainen tyhmä ihminen vois laittaa suunsa kiinni ja poisua palstalta. kun et näy tietävän asioista yhtään mitään
On minulla kaksi lasta. Toinen oli helppo vauva, toisella oli hat refluksit,koliikit yms eli kyllä tiedän asioista.

voih
[QUOTE="niin";29826424]On minulla kaksi lasta. Toinen oli helppo vauva, toisella oli hat refluksit,koliikit yms eli kyllä tiedän asioista.[/QUOTE]

Silloin sun luulis tietävän, että se koliikkilapsi voi huutaa myös yöllä?! Sun huusi ymmärtääkseni päivällä vai oliko kyseessä joku äänetön koliikki?
Meidän refluksilapsi oli koko päivän erittäin tyytyväinen liinassa. Söi ja nukkui. Mutta yöllä en voinut liinassa kantaa ja pystyssä pitää, joten huusi kyllä. Mutta mitäpä mä tätä provolle selostan.

[QUOTE="niin";29826424]On minulla kaksi lasta. Toinen oli helppo vauva, toisella oli hat refluksit,koliikit yms eli kyllä tiedän asioista.[/QUOTE]no et todellakaan näy tietävän asiasta yhtjään mitään. mulla on kuusi lasta ja kaikki nukkuneet hyvin, mutta tiedän myös sen, että on vauvoja, jotka ei nuku yöllä, vaikka mitä tekisi.

"hmmm"
[QUOTE="niin";29826424]On minulla kaksi lasta. Toinen oli helppo vauva, toisella oli hat refluksit,koliikit yms eli kyllä tiedän asioista.[/QUOTE]

Hei, koliikki ja refluksit ym on vain aikuisten keksimää höpinää, kun ne ei osaa hoitaa vauvojaan niin sit vedetään heti koliikkikortti esiin. Et vaan osannut hoitaa vauvaasi, jos se yrjösi pitkin päivää ja huusi 12 h päivässä.

"Hömelö"
Voi luoja joidenkin ihmisten tyhmyyttä. Että ensin asiasta tietämättömänä ollaan jostain asiasta satavarmoja ja sitten vielä kehdataan se muille kertoa kun ei ymmärrä omaa yksinkertasuuttaan hävetä...

Ihan nyt tälle huonon provon heittäneelle ap:lle tiedoksi, että lapset on TODELLA erilaisia. Ihan sama asia jos koko elämänsä ajan terveellisiä elämäntapoja noudattanutta äitiä syyllistettäis siitä että hänen vauvallaan on synnynnäinen sydänvika. Myös tuolta Lähi-Idän suunnalta löytyy samankaltasta logiikkaa kuin ap:lta, kun siellä raiskattu nainen saatetaan tuomita rikoksesta vankilaan. Sehän nimeen omaan onkin sen naisen vika että tuli raiskatuksi.

"Hanna"
Ja mua ihmetyttää, että miksi vauvan pitäisi nukkua koko yö yhteen pötköön?

Ja joo, meillä esikoinen oli juuri tälläinen läpi yön nukkuja. Mutta ei se mun mielestä ollut mikään "äidin kruunun kiillotus"-juttu. Hän vaan oli tuollainen nukkuja.
Nuorempi on nyt 1v ja vieläkin välillä herää sen kerran pullolle, tai itkee kun tutti on hukassa, tai inisee kun kaipaa silittelyä. Osa lapsen temperamenttia tuokin käytös, kaipaa päivisinkin hurjasti huomiota :)

whaat
[QUOTE="niin";29826301]Ette vaan osaa hoitaa vauvoja jos ne itkee öisin.[/QUOTE]

eihän nukkuvaa vauvaa tarvi erityisesti hoitaa??? eli jos vauva itkee yöllä, ei se sillon nuku sullakaan...

whaat
[QUOTE="niin";29826323]Oli meilläkin paha refluksivauva mutta hän itki päivät ja nukkui yöt. Paljon ulkoilua vaunuissa yms niin se auttoi, vaikka päivisin itki koko päivän ja puklaili rajusti.[/QUOTE]

siis huudatit vauvaa vaunuissa omassa yrjössään???

• Tykkää
Reactions: Saksamamma
sama tuli mieleen
[QUOTE="viirus";29826610]Tää aloittaja on se korkokenkä hullu..Ihan samallalailla kirjoittaa. Hullu mikä hullu ;)[/QUOTE]

Mulle tuli tismalleen sama mieleen. Joku päättänyt keksiä jojka päivälle oikein kunnon provon, mutta senhän nyt näkee jo tuosta aloituksesta, että tarkoitus on vain ärsyttää. Sama tyyli kuin eilisessä korkkarikeskustelussa.

Yhteistyössä