Mutta terveet vauvat eivät valvota öisin jos osaa ne hoitaa oikein.Naura sinä vaan kun lapsi joutuu elämään kivun kanssa. Kun kasvaimet hiljalleen repii munuaisia. Niin, eihän häntä osannut sairaalan henkilökuntakaan hoitaa. Naura sinä vain. Kun ne pienet syöpäpotilaat valvovat kivun vuoksi.
Oli meilläkin paha refluksivauva mutta hän itki päivät ja nukkui yöt. Paljon ulkoilua vaunuissa yms niin se auttoi, vaikka päivisin itki koko päivän ja puklaili rajusti.Noin mäkin ylemmyydentunnoissani kahden vanhimman muksun aikana ajattelin. Nukkuivat 2kk iässä 10 h syömättä ja heräämätt. Kolmonen olikin sitten refluksi lapsonen ja saattoi huutaa useemman kerran yössä selkä kaarella pitkänkin ajan. Ehkä ne kaksi vanhinta eivät nukkuneetkaan siksi, että mä olin niin superäiti
On minulla kaksi lasta. Toinen oli helppo vauva, toisella oli hat refluksit,koliikit yms eli kyllä tiedän asioista.Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29826401:ap:n kaltainen tyhmä ihminen vois laittaa suunsa kiinni ja poisua palstalta. kun et näy tietävän asioista yhtään mitään
No AP on muutenkin naurettava. Vois kokeilla, että onnistuisko edes yksi päivä ilman näiden parin lauseen provojen keksimistä.Mua naurattaa ihmiset, jotka luulee, että näin huono provoyritys menee läpi.
En todellakaan. Hän nautti vaunuissa olosta ja oli silloin ihan rauhallinen eikä puklaillut.siis huudatit vauvaa vaunuissa omassa yrjössään???