Mua myyijä kehui Expertissa tänään että olen kuulema hyvää kokki:D

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25105342]Suomi taitaa kuitenkin olla sun paras kielesi. Tuskin sä muuten täällä pyörisit pilkattavana ja nöyryytettävänä. Jos osaisit jotain muuta kieltä paremmin, niin palstailisit senkielisellä mammapalstalla.[/QUOTE]

en mä visti ainakaan venäjä kirjoittaa ja miten kelle kuulu missä mä palstailen?:)

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25105446]Ja taaskaan et ymmärtänyt asiaa. Voisit myös olla enemmän kotonasi venäläisellä tai virolaisella mammapalstalla, koska teillä olisi enemmän yhteistä. :)[/QUOTE]

varmasti on:O

Venakko Milanna
Vastaat vastakysymyksellä?

Miten olisi, jos olisit vähemmän informatiivinen omista asioistasi? Sinun osoite on tiedossa, miehesi firma on tiedossa, lapsesi on tiedossa... Pelottavaa.
Miks sä raportoit joka kerta että on tiedossa? Jos oot niin Vitun huolissaan, etkö voi antaa olla, että ehkä unohdetaan että joku viisas puupää levittänyt täällä minusta infoa, mitä näköjään sinäkin harrastat

Ei hyvänen aika
Jotenkin tunnen sääliä ja myötätuntoa Venakko Milannaa kohtaan. Kaipa hän sitten todellakin on tuollainen. Omana itsenään täällä hän ei saa muuta kuin ihmettelyä ja pilkkaa, mutta en ihmettele koska juttunsa vaikuttavat huvittavilta. Olen itse joutunut vastaavan pilkan kohteeksi eräällä foorumilla kauan sitten, mutta olinkin silloin tyhmä, naivi, romanttinen ja ties mitä...Se ei sopinut sille paskanjauhamisfoorumille. Mun käsitys asiasta oli että ne muut oli tyhmempiä kuin minä itse. Paitsi ehkä paikan päämode joka heitti mut aika ajoin banniin sieltä. Kun lopulta se meni siihen, että olin siellä ihan tahallani sellainen kun toiset provosoitui mun jutuista :(

"oona"
Muakin välillä mietityttää, miten ap jaksaa palstailla täällä. Kaikki vaan haukkuu ja vittuilee. En mä ainakaan jaksaisi kuunnella. Toisaalta taas jos saisin noin paljon kuraa niskaan, niin miettisin kyllä onko minussa kenties jotakin vikaa.

Miks sä raportoit joka kerta että on tiedossa? Jos oot niin Vitun huolissaan, etkö voi antaa olla, että ehkä unohdetaan että joku viisas puupää levittänyt täällä minusta infoa, mitä näköjään sinäkin harrastat
Enpä ole koskaan mitään tietoa sinusta täällä kertonut. Jos oppisit joskus, että liika tieto on pahasta.

Olen mielelläni pelottava, kun tietoturvasta on kyse :)

Yhteistyössä