2 uunia voi oikeesti olla joskus kätevä juttu. Mie ainakin tykkään
On mulle heti tuli idea sen tehdä, koska välillä meillä isot juhlta ja kätevä yhdessä tehdä liha/kala ja toisessa leippoa2 uunia voi oikeesti olla joskus kätevä juttu. Mie ainakin tykkään
Ja taaskaan et ymmärtänyt asiaa. Voisit myös olla enemmän kotonasi venäläisellä tai virolaisella mammapalstalla, koska teillä olisi enemmän yhteistä.en mä visti ainakaan venäjä kirjoittaa ja miten kelle kuulu missä mä palstailen?
mitä sinä haet mun aloituksistaMitä sinä haet tältä palstalta ylipäätään?
Vastaat vastakysymyksellä?mitä sinä haet mun aloituksista
Miks sä raportoit joka kerta että on tiedossa? Jos oot niin Vitun huolissaan, etkö voi antaa olla, että ehkä unohdetaan että joku viisas puupää levittänyt täällä minusta infoa, mitä näköjään sinäkin harrastatVastaat vastakysymyksellä?
Miten olisi, jos olisit vähemmän informatiivinen omista asioistasi? Sinun osoite on tiedossa, miehesi firma on tiedossa, lapsesi on tiedossa... Pelottavaa.
Sekin on tiedossa että olet jokaisessa Milannan ketjussa...PELOTTAVAA.Vastaat vastakysymyksellä?
Miten olisi, jos olisit vähemmän informatiivinen omista asioistasi? Sinun osoite on tiedossa, miehesi firma on tiedossa, lapsesi on tiedossa... Pelottavaa.
Aina tämä sama virsi... huoh, voitko jo poistua näistä ketjuista.Vastaat vastakysymyksellä?
Enpä ole koskaan mitään tietoa sinusta täällä kertonut. Jos oppisit joskus, että liika tieto on pahasta.Miks sä raportoit joka kerta että on tiedossa? Jos oot niin Vitun huolissaan, etkö voi antaa olla, että ehkä unohdetaan että joku viisas puupää levittänyt täällä minusta infoa, mitä näköjään sinäkin harrastat
Onko päivän pätemiset taas tehty?Enpä ole koskaan mitään tietoa sinusta täällä kertonut. Jos oppisit joskus, että liika tieto on pahasta.
Olen mielelläni pelottava, kun tietoturvasta on kyse
Pitääkö tämmöisessä asiassakin päteäOnko päivän pätemiset taas tehty?