Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Mie vaan nyökyttelen täällä kun luen tätä. =)
Pohjois-pohjanmaalta jos joku kaipaa kaveria, niin tässä ois yks ehdokas. :wave:
harmi ku en oo ihan Ppohjanmaalta :/
Ei kai sekään niin justiinsa ole, jos muuten nappaa. Voihan sitä vaikka meilailla.