mua masentaa ;( ei oo ystäviä..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Mie vaan nyökyttelen täällä kun luen tätä. =)

Pohjois-pohjanmaalta jos joku kaipaa kaveria, niin tässä ois yks ehdokas. :wave:

harmi ku en oo ihan Ppohjanmaalta :/

Ei kai sekään niin justiinsa ole, jos muuten nappaa. Voihan sitä vaikka meilailla.
 
Mulla oli ennen juuri näin..ja vaikka kavereilla oli lapsia niin kuitenkin se yhteyden pito jäi. Täältä foorumilta löysin hyvä ystävän jonka kanssa jaan elämän ilot ja surut.

kumpikin meistä on eepeeltä
 
Alkuperäinen kirjoittaja pillipulla:
Mulla oli ennen juuri näin..ja vaikka kavereilla oli lapsia niin kuitenkin se yhteyden pito jäi. Täältä foorumilta löysin hyvä ystävän jonka kanssa jaan elämän ilot ja surut.

kumpikin meistä on eepeeltä

Sulla on käynyhyvä tuuri :) kunpa itekkin löytäisin ystävän...Oon muuten kans eepeeltä..
 

Yhteistyössä