Mua kyllä nyt NIIN pelottaa ja jännittää(raksaamista jälleen) MUOKS: nyt on myös keittiökuvia s.2 :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä sitä lupaamaani keittiötä (ja pikkuisen Peikkistä ja koiruliakin) :)

1266353736_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

1266353920_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

1266354013_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Käveleekö toi Peikkis? :o Vastahan se syntyi! :heart:

Hieno keittiö. Oltaispa mekin jo noin pitkällä, lattia valetaan tässä lähiviikkoina... Sa se nu.

Niin se aika vaan rientää. Toisaalta ihanaa ja toisaalta ihan kamalaa kun ei oo enää vauvaa (paitsi että on äippän mielestä).

Kyllä se yllättävän nopeasti etenee tuon valun jälkeen. Alkaa tapahtumaan kaikkea näkyvää. Tsemppiä rakentamiseen :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Voi vitsit, mäki haluaisin jo niin päästä rakentamaan omaa taloa :)

Mä en olis ees alunperin halunnut, kun olisin halunnut ostaa jonkun vanhan talon ja rempata sitä hiljalleen :D. Mutta kaipa tää raksaaminenkin ihan kivan lopputuloksen tuottaa :)

No mulla taas on tarkat suunnitelmat et mitä kaikkea haluan meidän omaan kotiin, joten remontoiminen ei tuu kysymykseen :D

Tässä vielä lähikuvaa laatasta ja työtasosta. Työtasossa on vielä suojamuovi päällä, siksi osittain kiiltävä pinta:

1266354718_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

1266354876_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

Muoks: ja välitilan laatat ei oo saumattu. Niissä on vielä ne narutkin väleissä kun vasta tänään tuo tila laatoitettiin.

Mäkään en oo ikinä sua tavannu, mutta muistan, ku lähdit tuota poikaa synnyttämää. :D Mut kai se joo kävelee, kun mun omanikin niin jo tekee ja on syntyny paljon sun pojan jälkeen... =) Äitin vauva sekin silti. Aina ja ikuisesti.

Mut toi keittiö näyttää tosi kivalta. Oon just koittanu miettiä, minkälaista meille seuraavaksi tulis. Oon vähän samaan tyyliin päätyny, mut en oo viel tuota Ikeaa kuitenkaa uskaltanu. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mäkään en oo ikinä sua tavannu, mutta muistan, ku lähdit tuota poikaa synnyttämää. :D Mut kai se joo kävelee, kun mun omanikin niin jo tekee ja on syntyny paljon sun pojan jälkeen... =) Äitin vauva sekin silti. Aina ja ikuisesti.

Mut toi keittiö näyttää tosi kivalta. Oon just koittanu miettiä, minkälaista meille seuraavaksi tulis. Oon vähän samaan tyyliin päätyny, mut en oo viel tuota Ikeaa kuitenkaa uskaltanu. :snotty:

Se olikin silloin melko näyttävästi hoidettu, siis se lähtö synnyttämään. Pitkä ketju syntyi :D :D.

Mä ainakin voin lämpimästi suositella Ikeaa sitten kun alatte keittiötänne uusimaan. Ei oo kyllä ainakaan toistaiseksi mitään pahaa sanottavaa. Meillä oli timpurikin sitä mieltä että Ikeassa on hyvät keittiöt :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Käveleekö toi Peikkis? :o Vastahan se syntyi! :heart:

Hieno keittiö. Oltaispa mekin jo noin pitkällä, lattia valetaan tässä lähiviikkoina... Sa se nu.

Niin se aika vaan rientää. Toisaalta ihanaa ja toisaalta ihan kamalaa kun ei oo enää vauvaa (paitsi että on äippän mielestä).

Kyllä se yllättävän nopeasti etenee tuon valun jälkeen. Alkaa tapahtumaan kaikkea näkyvää. Tsemppiä rakentamiseen :flower:

No eipä hätää, aina kun meidän perhe menee mun miehen vanhempien luo, anoppi sanoo että "sieltäkö se äitin vauveli tulee". Ja se ei tosiaan tarkoita sillä meidän lapsia. :D Aina ne on äitin vauvoja.

Kiitokset tsempeistä, innolla tässä odottelen koska siellä alkaa tapahtua jotain mikä voisi muakin kiinnostaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Ihana toi ikkuna tuossa :) Jännän näköinen toi pikkulaattakin keittiössä, sopii kyllä :)

Tuo laatta on kyllä jänskää. En edes tiedä vielä että tykkäänkö siitä vai en :D. Mä rakastuin todella tuohon mosaiikkiin rautakaupassa, mutta se oli pienenä palasena aivan eri näköistä kuin sitten isompana laattana. Siis siinä mallipalassa ei ollut kuin luonnonvalkoista ja ehkä hitunen beigeä. Olikin sitten melkoinen yllätys että siinä mosaiikkiverkossa (siis isossa palassa) olikin hitsin monta värikästä laattaa. Aika yllättävän kirjavaa tuo siis on.

Mutta pinta on ihanaa, semmoista kalkkikivimäistä ja kuoppaista :heart: .

Se olikin silloin melko näyttävästi hoidettu, siis se lähtö synnyttämään. Pitkä ketju syntyi :D :D.

Mä ainakin voin lämpimästi suositella Ikeaa sitten kun alatte keittiötänne uusimaan. Ei oo kyllä ainakaan toistaiseksi mitään pahaa sanottavaa. Meillä oli timpurikin sitä mieltä että Ikeassa on hyvät keittiöt :flower:

Pitää pitää mielessä. Täs on viel yks "pikku" este. Se keittiö on talossa, jota ei olla vielä ostettu. :laugh: (mut siis ollaan ostamassa, mut kaupat ei ole vielä lopulliset)

Ja ton ketjun muistankin, samoin sen kuvan, joka susta oli peikkis rinnalla just synnytyksen jälkeen. :)

huonoja kokemuksia täälä ikean keittiöstä.. tässä on kolmella naapurilla ikean keittiö ja kaikilla on ilmenny vikoja melkein heti käytön jälkeen.. ei ole niin lujia.. alkaa kaapinovet irtoileen ja muutenkin reunukset repsottaan..

Mut on kyl tosi hienon näköinen tuo keittiö :flower:

Kiitos :). Niin ja edelliseen viestiisi vielä, että hyvä se on kun on suunnitelmat valmiiksi :). Toki ne mielipiteet voi aina muuttua, mutta näin jälkiviisaana voisin sanoa että suunnittelu on rakentamisessa tosi tärkeetä (ja meillä siis ei tod suunniteltu ennen aloittamista).

Mun yks ystäväpariskunta sai just talonsa valmiiksi ja he käyttivät aikaa suunnitteluun peräti 5 vuotta ennen aloittamista!! Niin että hyvä se on vaan aloittaa ajoissa :D ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Ihana toi ikkuna tuossa :) Jännän näköinen toi pikkulaattakin keittiössä, sopii kyllä :)

Tuo laatta on kyllä jänskää. En edes tiedä vielä että tykkäänkö siitä vai en :D. Mä rakastuin todella tuohon mosaiikkiin rautakaupassa, mutta se oli pienenä palasena aivan eri näköistä kuin sitten isompana laattana. Siis siinä mallipalassa ei ollut kuin luonnonvalkoista ja ehkä hitunen beigeä. Olikin sitten melkoinen yllätys että siinä mosaiikkiverkossa (siis isossa palassa) olikin hitsin monta värikästä laattaa. Aika yllättävän kirjavaa tuo siis on.

Mutta pinta on ihanaa, semmoista kalkkikivimäistä ja kuoppaista :heart: .

Kuvassa näyttää ainaki kivalta. :) mii laiki.

Alkuperäinen kirjoittaja Jeccika:
huonoja kokemuksia täälä ikean keittiöstä.. tässä on kolmella naapurilla ikean keittiö ja kaikilla on ilmenny vikoja melkein heti käytön jälkeen.. ei ole niin lujia.. alkaa kaapinovet irtoileen ja muutenkin reunukset repsottaan..

No kerrankin kuulee myös huonoa Ikean keittiöistä. Mä nimittäin olen kuullut pelkästään positiivista. Ja jos alkaa repsottamaan, niin aivan salettiin kyllä pidän huolen että menee takuun piikkiin, joka Ikealla on siis 25 vuotta muistaakseni.

Pitää pitää mielessä. Täs on viel yks "pikku" este. Se keittiö on talossa, jota ei olla vielä ostettu. :laugh: (mut siis ollaan ostamassa, mut kaupat ei ole vielä lopulliset)

Ja ton ketjun muistankin, samoin sen kuvan, joka susta oli peikkis rinnalla just synnytyksen jälkeen. :)

No juu, paree odottaa kauppakirjojen allekirjoitusta ennen uuden keittiön tilaamista :D. Onnea talokaupoista kuitenkin näin jo ennakkoon :flower: .

toivotaan että ei ala ja kaikki onnistuu! Me nimittäin olema kans miettiny Ikean keittiötä.. vähän vain pani mietinnät uusiksi nuo huonot kokemukset.. mutta toivoma että ei käy noin teile! Hieno on muuten keittiö!

Mut on kyl tosi hienon näköinen tuo keittiö :flower:

Kiitos :). Niin ja edelliseen viestiisi vielä, että hyvä se on kun on suunnitelmat valmiiksi :). Toki ne mielipiteet voi aina muuttua, mutta näin jälkiviisaana voisin sanoa että suunnittelu on rakentamisessa tosi tärkeetä (ja meillä siis ei tod suunniteltu ennen aloittamista).

Mun yks ystäväpariskunta sai just talonsa valmiiksi ja he käyttivät aikaa suunnitteluun peräti 5 vuotta ennen aloittamista!! Niin että hyvä se on vaan aloittaa ajoissa :D ;)

Juu :D No mä oon jo kaks vuotta sitte suunnitellut meidän tulevan makkarin ja sitten sellaisen harrastehuoneen kellariin :D Mies ei meinaan jaksa kun tässä meidän pienessä kaksiossa pyörii mun langat, kankaat ja urheilukamppeet :D

Yhteistyössä