Mua kyllä nyt NIIN pelottaa ja jännittää(raksaamista jälleen) MUOKS: nyt on myös keittiökuvia s.2 :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Villi Visio:
Onpa hyvännäköinen keittiö! Toi ikea oli kyllä yllätys, mä en oo meidän taloon niiltä keittiöö edes harkinnut. Nyt täytyy alkaa harkita :D

Siellä ei varmaan oo mitään keittiösuunnittelu-palvelua? Onko enemmän semmonen kokoa-itse-mieleisesi-osista tyyppinen systeemi?

on niillä mun mielestä. tai en oo ihan satavarma. kannattaa käydä ikean sivuilla katteleen! :wave:

kysyittekö puustellin keittiötä (+muita kalusteita), meillä ainakin kastellin pakettiin saatiin edulliseti kalusteet puustellilta. Kaikki samasta paikasta, yhtenäinen linja ja aivan LOISTAVA (keittiö)suunittelija!
JOo, nättihän tuo teidän keittiö tosin kyllä on!

Alkuperäinen kirjoittaja annabuu:
Täytyy kyllä kanssa sanoa että on ihan mun unelmieni keittiö!Ihana suuri ikkuna ja kivan valoisaa.Tulee kyllä tosi kaunis talo.Täällä ihan pikkusen kade vaan kun ite yrittää rempata pienellä rahalla vanhaa tönöä,hih. :D

Ei kande olla kade :). Me rempattiin vanhaa rivaria myös pikkuruisella budjetilla ja saatiin mielestämme sangen hyvää aikaiseksi. Rahaa tärkeämpää on mielikuvitus ja kekseliäisyys =)

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Villi Visio:
Onpa hyvännäköinen keittiö! Toi ikea oli kyllä yllätys, mä en oo meidän taloon niiltä keittiöö edes harkinnut. Nyt täytyy alkaa harkita :D

Siellä ei varmaan oo mitään keittiösuunnittelu-palvelua? Onko enemmän semmonen kokoa-itse-mieleisesi-osista tyyppinen systeemi?

on niillä mun mielestä. tai en oo ihan satavarma. kannattaa käydä ikean sivuilla katteleen! :wave:

Ikealla on sellainen suunnittelupalvelu jonka pystyy lataamaan omalle koneelle. Ja sitten Ikeassa on niitä samoja ohjelmia joiden käytössä henkilökunta sitten auttaa.

Mä ainakin voin suositella Ikeaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kysyittekö puustellin keittiötä (+muita kalusteita), meillä ainakin kastellin pakettiin saatiin edulliseti kalusteet puustellilta. Kaikki samasta paikasta, yhtenäinen linja ja aivan LOISTAVA (keittiö)suunittelija!
JOo, nättihän tuo teidän keittiö tosin kyllä on!

Meillä kävi vähän huono tuuri Puustellin kanssa, sillä saatiin myyjäksi maailman surkein tapaus. Ja koska hän jo alkuun totesi että jos budjetti on "vain" 10 000-15 000?, niin aika paljon joutuu toiveista karsimaan. Myyjä oli muutenkin kaikin puolin surkea tapaus, joten marssin Ikealle ja tilasin sieltä keittiön jossa ei jouduttu karsimaan ainuttakaan toivetta :).

Yhteistyössä