mua kosittiin

  • Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 15:53 tossuliini kirjoitti:
ei millään pahalla mut mua ihmetyttää teidän vastauksenne, mieheni varmaan kosii vielä uudemman kerran kunhan saa sormukset ostettua ja meillä menee niin hyvin ettei vieraisiin tarvi mennä, oli paha virhe kertoa tosta asiasta täällä kun heti saa p.askamaisen ryöpyn niskaansa ja aletaan haukkua mun miestä, kai sitä saa kosia miten haluaa eikä toi virallinen kosinta edes ollut eikä me edes naimisiin mennä vaan kihloista oli puhe, ei sen enempää että kiitti vaan helkutisti kun pilasitte mun ilon sitäpaitsi me ollaan oltu yhdessä jo kohta 14 vuotta siksi mieheni puhui kihloihin menosta, ei sen kummempaa, olen tosi loukkaantunut teidän viesteistänne, eikö voida olla onnellisia toisten puolesta kun heti ollaan haukkumassa vastakkaista sukupuolta, eikä meidän kummankaan tartte vieraissa kulkea, meillä on rakkaus niin vahva että tällasta

Toivottavasti olet oikeassa!
Pettämistä voi silti tapahtua, vaikka suhde olisikin onnellinen, miehillä ehkä vielä helpommin kun naisilla.
 
Onnea AP!

Ei sitä heti tarvitse epäillä huorissa käyntiä yms. Miehesi on ihan hyvin voinut todeta, ettei juhliminen ja rellestäminen Tallinnassa tai muuallakaan ole loppuen lopuksi kovin rapoista touhua ja huomasi (taas) kuinka paljon hänelle merkitset ja halusi osoittaa tunteensa. Ainakin minä toimin juuri näin (tosin en kosi, koska olen jo naimisissa), eikä siihen mitään viraita miehiä/naisia/huoria tarvita. Eikä edes huonoa omaatuntoa.
 
tossuliini
hei haloo! me ei asuta miehen kanssa yhdessä, olla asuttu koko aikana mitä ollaan oltu, kai sitä saa yh-äidillä mies olla vai onko sekin kielletty? sitä voi seurustella miehen kanssa noinkin kauan ilman että asuu yhdessä ja mitä sitten vaikka meillä on yhteinen lapsi, ei kuulu teille pätkääkään, ja mä haluun ettei tästä asiasta kirjoteta enää täällä yhtään, en haluu enää p.askaa niskaani sen takia tai haukkumisia miehestäni, on kuitenkin ollut hyvä isä tytölleen, meillä ei vaan yhteiselo saman katon alla toimi, siksi olen yh, piste.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 16:05 tossuliini kirjoitti:
hei haloo! me ei asuta miehen kanssa yhdessä, olla asuttu koko aikana mitä ollaan oltu, kai sitä saa yh-äidillä mies olla vai onko sekin kielletty? sitä voi seurustella miehen kanssa noinkin kauan ilman että asuu yhdessä ja mitä sitten vaikka meillä on yhteinen lapsi, ei kuulu teille pätkääkään, ja mä haluun ettei tästä asiasta kirjoteta enää täällä yhtään, en haluu enää p.askaa niskaani sen takia tai haukkumisia miehestäni, on kuitenkin ollut hyvä isä tytölleen, meillä ei vaan yhteiselo saman katon alla toimi, siksi olen yh, piste.

Aiotteko sitten asua erillään naimisiinmenon jälkeenkin?
 
ONNEA KOVASTI :flower:

Mulle kihlat toi joulupukki, joten niinkin romanttisesti täälläkin kosittiin ja TODELLA onnellisesti ollaan naimisissa :heart: :heart: :)

älä ap välitä... :hug: pää-asia että itse tiedät kaiken olevan Ok ;) :hug: :flower:
 
vieraana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 16:05 tossuliini kirjoitti:
hei haloo! me ei asuta miehen kanssa yhdessä, olla asuttu koko aikana mitä ollaan oltu, kai sitä saa yh-äidillä mies olla vai onko sekin kielletty? sitä voi seurustella miehen kanssa noinkin kauan ilman että asuu yhdessä ja mitä sitten vaikka meillä on yhteinen lapsi, ei kuulu teille pätkääkään, ja mä haluun ettei tästä asiasta kirjoteta enää täällä yhtään, en haluu enää p.askaa niskaani sen takia tai haukkumisia miehestäni, on kuitenkin ollut hyvä isä tytölleen, meillä ei vaan yhteiselo saman katon alla toimi, siksi olen yh, piste.
Ok, älä hermostu.
Edelleen jään ihmettelemään että miksi kihloihin/naimisiin jos yhteiselo ei saman katon alla toimi..... Tai voittehan elää "etä-avioliittoa".... :/
Mutta ei sen enempää, oma on elämänne.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 16:05 tossuliini kirjoitti:
hei haloo! me ei asuta miehen kanssa yhdessä, olla asuttu koko aikana mitä ollaan oltu,
...meillä ei vaan yhteiselo saman katon alla toimi, siksi olen yh, piste.
:LOL: Miks pitää "enemmän" sitoutua, kun ei kerran elämä yhdessä kuitenkaan onnistu kun kerran erillään asutte?
 
tossuliini
en todellakaan välitä mutta silti noi satuttaa kun itse tiedän millanen mun mies on, jokaisessa parisuhteessa on ongelmia vai ootteko jotenkin täydellisiä? se ei vaan toimi saman katon alla, mitä mä teille niitä selitän, kai mä ite tiiän miten mun ja mieheni elämä on ilman että jokainen tulee lässyttää et nyt se teki sitä ja tätä, miten mä voin kattoo sellasta miestä näinkin kauan, mut rakastaa voi toista vaikka saman katon alla ei asukaan vai onko se jotenkin outoa teidän mielestä? kiitos muutamille ihmisille onnitteluista ja muut saa painuu hevon kuuseen arvostelemasta
 

Yhteistyössä