Homeenter ja kuukauden leffat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulle on muutaman kuukauden aikana tullut 5-6 kuukauden leffaa (aikuisten ja lastenpuolelta), vaikka olen peruuttanut. Viimeisin kerholehti tuli 1,5kk sitten, jonka jälkeen tuli viime kuussa kk:n leffapaketti (2 leffaa) ja tässä kuussa lasten puolelta joku ja sit vielä tällä viikolla kk:n leffa. Mitään en ole siis tilannu, onks mulla menny nyt jotain ohi, kun kerholehtiäkään ei enää tuu, vai onko ne muuttunut nettiversioiksi? Raivostuttaa tää palauttaminen, eroan kohta koko kerhosta..

Mulle tuli pari päivää sitten viimeisin lehti. Peruutukset mä olen tehnyt netissä. Ottanut kuukauden elokuvan pois ostoskorista (vahvistus tulee sähköpostiin) ja homma on ollut sillä selvä. Ei ole tullut tilaamaattomia elokuvia kotiin.

Laitoin valitusta asiakaspalveluun juuri menemään, saapi nähdä mitä vastaavat.

Olen myös enjoy-leffakerhossa, jossa oli samanmoisia ongelmia, uhkasin eroomisella, niin antoivat mulle vapaan jäsenyyden. Eli käytännössä tarkottaa sitä, et jos haluan kuukauden tuotteen, mun pitää se erikseen tilata, ei tartte mitään peruutella.

Eikös tuontyyppiset lafkat juuri pyöri sillä periaatteella, että lähetetään tavaraa laskuineen ja luotetaan siihen ettei ihmiset jaksa tehdä tuotepalautuksia vaan maksavat kiltisti?

[QUOTE="vieras";22943003]Mulle on muutaman kuukauden aikana tullut 5-6 kuukauden leffaa (aikuisten ja lastenpuolelta), vaikka olen peruuttanut. Viimeisin kerholehti tuli 1,5kk sitten, jonka jälkeen tuli viime kuussa kk:n leffapaketti (2 leffaa) ja tässä kuussa lasten puolelta joku ja sit vielä tällä viikolla kk:n leffa. Mitään en ole siis tilannu, onks mulla menny nyt jotain ohi, kun kerholehtiäkään ei enää tuu, vai onko ne muuttunut nettiversioiksi? Raivostuttaa tää palauttaminen, eroan kohta koko kerhosta..[/QUOTE]

Eipä ole minullakaan peruutukset toimineet. Vähän aikaa sitten sain elokuvan jota en ole tilannut. Ja peruutukset olen tehnyt ajoissa >:(

Yhteistyössä