Auttakaa mua :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli tiedän, että mun kropan immuunijärjestelmä ei toimi ihan kunnolla. Mulla on jatkuvasti jotain tulehduksia ympäri kroppaa, tukkaa lähtee päästä aika paljon, väsyttää, heikottaa, pyörryttää, niveliä kolottaa, iho on huonossa kunnossa, mulle on tullut seborrea, mulle tulee mustelmia herkästi, haavat ja mustelmat paranee hitaasti ja kaikenlaista. Ja nyt olen pohdiskellut tässä mielessäni, että onkohan tämän taustalla eräs kaikista hirvittävin ja oksettavin sairaus mitä voi olla, vai onko tämä pelkästä kovasta stressistä johtuvaa.. Olen siis ollut aivan äärimmäisen kovassa stressitilassa, mutta se hirvittävin ja oksettavin sairaus voisi myös olla mahdollinen. Toivon totisesti, että olen vain luulosairas ja tämä johtuu vain stressistä. Mutta entä jos ei johdukaan? :'''( Auttakaa mua, koska en nyt voi tehdä tällä hetkellä muuta kuin olla ja vaivata päätäni tällä asialla. Entä jos mulla on se sairaus, niin mun elämä on lopullisesti ohi.. :''''''''(

Eli tiedän, että mun kropan immuunijärjestelmä ei toimi ihan kunnolla. Mulla on jatkuvasti jotain tulehduksia ympäri kroppaa, tukkaa lähtee päästä aika paljon, väsyttää, heikottaa, pyörryttää, niveliä kolottaa, iho on huonossa kunnossa, mulle on tullut seborrea, mulle tulee mustelmia herkästi, haavat ja mustelmat paranee hitaasti ja kaikenlaista. Ja nyt olen pohdiskellut tässä mielessäni, että onkohan tämän taustalla eräs kaikista hirvittävin ja oksettavin sairaus mitä voi olla, vai onko tämä pelkästä kovasta stressistä johtuvaa.. Olen siis ollut aivan äärimmäisen kovassa stressitilassa, mutta se hirvittävin ja oksettavin sairaus voisi myös olla mahdollinen. Toivon totisesti, että olen vain luulosairas ja tämä johtuu vain stressistä. Mutta entä jos ei johdukaan? :'''( Auttakaa mua, koska en nyt voi tehdä tällä hetkellä muuta kuin olla ja vaivata päätäni tällä asialla. Entä jos mulla on se sairaus, niin mun elämä on lopullisesti ohi.. :''''''''(

Niin ja olen siis luulosairauteen taipuvainen, mutta pelkään, että entä jos en olekaan tämän kohdalla vain luulosairas. ap

Voi se stressistäkin johtua. Mene lääkäriin. Minulla oli aika monta noista oireista (+yöheräilyt), ja syy oli stressaava työpaikka. Irtisanouduin, ja puolen vuoden lepäilyn jälkeen muut oireet hävisivät, paitsi uniongelmat. Unen palautuminen ennalleen kesti 8 vuotta.

Kiitti vastauksista. Juu olen myös tuosta leukemiasta lukenut, mutta sitä pidän tosi epätodennäköisenä... Aion siis mennä tietysti testeihin, mutta kun nyt on tämä lomakausi niin en pääse kuin vasta syksyllä ainakaan täällä missä asun, jos en sitten mene yksityiselle ja se maksaa. Huh, että mua stressaa tämä. Pää hajoaa tähän epätietoisuuteen. Ja jos mulla nyt olisi "se" niin se on sitten ollut mulla jo noin 10 vuotta, koska silloin on vain voinut tarttua, eli kiva, kiva..... :cry: ap

Siis pelkäät hiv:tä? Käy mahd. nopeesti testeissä niin saat mielenrauhan! Ei se tosta vatvomisesta auta yhtään mitään.
Isommissa kaupungeissa ainakin on niitä paikkoja joissa voi käydä ihan nimettömänä ja tulksenkin saa odotellessa.

Yhteistyössä