Mua käy sääliksi miehen parhaanystävän avovaimo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
miksi tässä alettiin ap:tä mollaamaan? Mitä hän on tehnyt väärin, kun on pahoillaan ystävänsä tilasta? Ja mitä sitten vaikka on pahoillaan vaikka ei edes tietäisi kaikkia faktoja? Kyllä minäkin saattaisin sanoa että mies ei halua lasta yms. jos joku kyselisi.. Kun meille se "tekeminen" ei oo helppoa. Mutta siis saa kai sitä olla pahoillaan toisen puolesta?

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Niin siis tosta mun viime kommentista jäi pois se mitä oikeastaan ryhdyin kirjoittamaan, mutta pitrkän alkusepustuksen jälkeen unohdin...

Elikkäs vaikka me "lapselliset" ajatellaan että se oma kullannuppu on niin ihana että kaikki varmaan haluu samanlaisen, niin oon 100% varma, että puoletkaan niistä jotka lässyttää vaunujen vieressä "ihan tässä tulee vauvakuume itellekin kun tota kattoo", ei oikeasti haluaisi itselleen vauvaa sillä hetkellä

no mutta ap:han tässä nimenomaan kertoi että tämä nainen HALUNNUT lasta jo kauan.

kyllä mullekin tulis sääli ystävää joka ei lasta rakastamansa miehen kanssa saisi koska mies ei haluaisi. kuinka kauan omaa haavetta pitää siirtää, pitääkö siitä kokonaan luopua. 10v olis pitkä aika odotella jos toinen ei ole varma. mun ystävä alkoi tässä taannoin seurustelemaan ja oli mieheltä kysynyt suoraan haluaako hän lapsia jossain vaiheessa (kuitenkin alta 10v päästä), koska hän ei halua tuhlata aikaa sellaisen kanssa jolla ei ole pitkällä tähtäimellä aikomustakaan perhettä perustaa.

Mä oon ihmeissäni kiten keskustelun sävy oon kääntynyt näin?

Mullakin on hyvä ystävä, joka on toivonut lasta jo ainakin 5v. Hän usein puhuu siitä, mutta hänen miehensä ei ole vielä valmis (miehellä ikää n. 37v.). Heillä menee muuten suht hyvin, mutta kyllä muakin harmittaa kun ystäväni puolesta. Ja ei varmasti oo mikään ainutlaatuinen tilanne vaan ihan yleistä.

Yhteistyössä