V
vierailija
Vieras
Älä sorra Kuumaa-sukkaa!Näin rasismi, vähemmistöjen sortaminen, misogynia jne. hyväksytään hiljaa yhteiskunnassa, jos siihen kukaan ei uskalla puuttua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä sorra Kuumaa-sukkaa!Näin rasismi, vähemmistöjen sortaminen, misogynia jne. hyväksytään hiljaa yhteiskunnassa, jos siihen kukaan ei uskalla puuttua.
Palstakirjoittelua voi pahimmissa tapauksissa verrata henkiseen väkivaltaan tai sillä uhkailuun. Ei niitä tuomioita turhasta jaeta.No älä nyt naurata ja edes vertaa väkivaltaa ja palstakirjoittelua. Sitä ohitteluun kehoittamista oli jonkun peksin mainitsemisenkin aikana.
Ei nää palstat tosiaan hyviä ole. Itseltä meni discordien perustamiset aikanaan ohi (en nyt uudestaan jauha että miksi, oon puhunut siitä aikaisemmin) ja se harmittaa! Aikaisemmin olisi kiinnostanu puhua bk:sta, nyt kkk:sta. Täällä en shippaa, kun sitä vihataan, ja nimien vuotaminen epäilyttää. Mutta dääm olispa joku paikka johon huudella.Moni siellä kirjoitellut on jälkikäteen myöntänyt ettei se ollut hyvä paikka shipille. Eikä se ollut.
Todellakin.Joo kiitos perhetaustoissa menee no go line.
Huuda hiiren koloon.Ei nää palstat tosiaan hyviä ole. Itseltä meni discordien perustamiset aikanaan ohi (en nyt uudestaan jauha että miksi, oon puhunut siitä aikaisemmin) ja se harmittaa! Aikaisemmin olisi kiinnostanu puhua bk:sta, nyt kkk:sta. Täällä en shippaa, kun sitä vihataan, ja nimien vuotaminen epäilyttää. Mutta dääm olispa joku paikka johon huudella.
Mun mielestä ne tyttis viestit katosivat yhtälailla. Tai oikeastaan yleensä mikä tahansa katosi jos joku viitsi sen poistaa. Samoin mulle oli mysteeri tuo tunteisiin meneminen.Oli muuten hupaisaa seurata sitä vauvan toimintaa sivusta. Mulle on vieläkin mysteeri, että miten esim. joku Damon tai Tommy meni niin tunteisiin. Ne kyllä poistettiin, mutta K:n tyttistä haukkuvat sai jäädä.
Ne tuomiot on tulleet vähän eri mittaluokan asioista kuin maininoista että K on gf tai Tommy on Suomessa K luona.Palstakirjoittelua voi pahimmissa tapauksissa verrata henkiseen väkivaltaan tai sillä uhkailuun. Ei niitä tuomioita turhasta jaeta.
Hiljaa, pölkkyÄlä sorra Kuumaa-sukkaa!
Älä jaksa.Ne tuomiot on tulleet vähän eri mittaluokan asioista kuin maininoista että K on gf tai Tommy on Suomessa K luona.
Mä jättäydyin tarkoituksella pois kun tämä paikka oli silloin vielä ihan hyvä keskustelulle. Toisena syynä se että tiesin etten olisi siellä kirjoittellut samaan tahtiin kuin täällä tai vauvalla niin tavallaan reilu peli jäädä pois.Ei nää palstat tosiaan hyviä ole. Itseltä meni discordien perustamiset aikanaan ohi (en nyt uudestaan jauha että miksi, oon puhunut siitä aikaisemmin) ja se harmittaa! Aikaisemmin olisi kiinnostanu puhua bk:sta, nyt kkk:sta. Täällä en shippaa, kun sitä vihataan, ja nimien vuotaminen epäilyttää. Mutta dääm olispa joku paikka johon huudella.
Kyllä nekin osittain poistui. Mutta puhe oli näistä shippaajista, jotka systemaatisesti kehotti ohittamaan ja olemaan poistamatta gf:n haukkumiset, jotta paatti ei uppoa. Onneksi oli fiksujakin, jotka niitä sitten poistatti.Mun mielestä ne tyttis viestit katosivat yhtälailla. Tai oikeastaan yleensä mikä tahansa katosi jos joku viitsi sen poistaa. Samoin mulle oli mysteeri tuo tunteisiin meneminen.
Sitä en ymmärrä mikä bugi siinä sivustossa oli kun yritin poistaa yhtä viestiä missä kommentoitiin K asunnossa yöpynyttä fania (muistaakseni jotain hänen seksuaalisuudestaan pilkkaavalla tavalla). Yritin useampana päivänä ja ei lähtenyt ja ymmärsin että sitä yritti jotkut muutkin. Samaan aikaan lähti muita viestejä ja testasin myös neutraalillla viestillä joka lähti myös.
Saat ihan itse valita. Kaikki paitsi B aiheutti valitusta vauvalla.Älä jaksa.Kenen gf K on, Tommyn?
Sellainen viesti poistui kerran heti kuin että Jure on söpö, mutta yllättäen ex-gf:n rasistinen haukkuminen poistui vasta tuntien päästä. Nämä kommentit siis kirjoitettiin vartin sisällä.Mun mielestä ne tyttis viestit katosivat yhtälailla. Tai oikeastaan yleensä mikä tahansa katosi jos joku viitsi sen poistaa. Samoin mulle oli mysteeri tuo tunteisiin meneminen.
Sitä en ymmärrä mikä bugi siinä sivustossa oli kun yritin poistaa yhtä viestiä missä kommentoitiin K asunnossa yöpynyttä fania (muistaakseni jotain hänen seksuaalisuudestaan pilkkaavalla tavalla). Yritin useampana päivänä ja ei lähtenyt ja ymmärsin että sitä yritti jotkut muutkin. Samaan aikaan lähti muita viestejä ja testasin myös neutraalillla viestillä joka lähti myös.
No valitaan sitten pressa.Saat ihan itse valita. Kaikki paitsi B aiheutti valitusta vauvalla.
Mitä siis olisi pitänyt sitten tehdä?Se on hiljaista hyväksymistä ja miksi niin tehdään, koska pelätään että ketju suljetaan ja hauskuus loppuu. Nyt kun ymmärrät että minkälainen paikka vauva on, niin ymmärrät varmaan ettei ne ketjut kuuluneet sinne sellaisessa muodossa. Shippaajat ovat usein sokeita omalle toiminnalleen.
Sammalet myllätyt!Pilkkaat Jussin kavereita? Kivaa heillä näytti olevan kolmestaan. Sienimetsästä olivat löytäneet kunnon tatin ja hiiren kolon.
Varmaan ymmärrät mitä kirjoittaja tarkoittaa, pölö.Älä jaksa.Kenen gf K on, Tommyn?
Sellainen viesti poistui kerran heti kuin että Jure on söpö, mutta yllättäen ex-gf:n rasistinen haukkuminen poistui vasta tuntien päästä. Nämä kommentit siis kirjoitettiin vartin sisällä.
Tämä voi ollakin totta. Varsinkin kun osa ja välillä tuntui että se äänekkäin osa oli niin mustasukkainen tjsp siitä että minkäänlainen muu keskustelu hukkui sinne sääntöjankkauksen sekaan.Moni siellä kirjoitellut on jälkikäteen myöntänyt ettei se ollut hyvä paikka shipille. Eikä se ollut.
Höpön löpöä.Palstakirjoittelua voi pahimmissa tapauksissa verrata henkiseen väkivaltaan tai sillä uhkailuun. Ei niitä tuomioita turhasta jaeta.
Ja sit eivät kuitenkaan juurikaan siellä discordissa ees shippaa.Tämä voi ollakin totta. Varsinkin kun osa ja välillä tuntui että se äänekkäin osa oli niin mustasukkainen tjsp siitä että minkäänlainen muu keskustelu hukkui sinne sääntöjankkauksen sekaan.
Eihän toi ole KK vaan Bb:n crew:n jäsen.![]()
Päivää. Haluaisin keskustella kanssanne Krypton planeetasta!
Mitä siellä sit tehdään?:OJa sit eivät kuitenkaan juurikaan siellä discordissa ees shippaa.