M
meni maku
Vieras
yks mies, johon tutustuin nettideittipalstalla. Ollaan kirjoiteltu jo jonkun aikaa, ja pitäis alkaa treffejä miettimään. Mut se lykkää niitä koko ajan hamaan tulevaan. Kun on niin vaikeeta järjestää aikaa treffeille, millon pitää olla kaverin raksalla, milloin pitää olla lasten kanssa, milloin pitää olla vanhemmilla, milloin mitäkin. Ja aina vaan puhe on "sitten kun on tää ja tää niin sitten tavataan". Mutta kun sitä ei koskaan tule.
Mua niin ärsyttää. Ei paljon huvita enää edes kirjoitella. Jos ei kerran ole aikaa ekoille treffeille, miten sillä ois koskaan aikaa parisuhteellekaan?? Että aina kun mulla on "Lapsivapaata" menisin sen luo ja hoitaisin sen omat muksut? Ja sitten kun sillä on omat lapset pois, ei tavattais ollenkaan kun ei sillä ole aikaa?? Enkä mä aio omia esitellä ihan hetkeen.
Ihme tyyppi.
Mua niin ärsyttää. Ei paljon huvita enää edes kirjoitella. Jos ei kerran ole aikaa ekoille treffeille, miten sillä ois koskaan aikaa parisuhteellekaan?? Että aina kun mulla on "Lapsivapaata" menisin sen luo ja hoitaisin sen omat muksut? Ja sitten kun sillä on omat lapset pois, ei tavattais ollenkaan kun ei sillä ole aikaa?? Enkä mä aio omia esitellä ihan hetkeen.
Ihme tyyppi.