Mua ärsyttää mun miehen exä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärrrsyttää!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärrrsyttää!!

Vieras
Aina soittelee miehelle ja pyytelee kahville, baariin, shoppailemaan, kuskiksi... Milloin mihinkin. Heillä on yhteinen kaveriporukka ja miehen exän veli on miehen paras kaveri. Usein se miehen exä vetoaakin siihen, mutta kuitenkin haluaisi tavata mun miestä kahden kesken.

Mies vaihtoi jo numeroa exänsä takia, mutta tietysti exänsä veli antoi mun miehen numeron sille exälle. Varmaan se exä keksi jonkun tekosyyn miksi tarvii sitä numeroa. Miehellä ei ollut exänsä numero ylhäällä, mutta sanoin että tallentaa, niin tietää että se exä soittaa.

Voiko tässä hakea lähestymiskieltoa?

mulla oli kans vähän samanlainen tilanne. sit yhtenä päivänä vastasin miehen puhelimeen ja sanoin suoraan et jos ei lopteta niin mä tuun ja kuristan sen. ihme loppu sen jälkeen soittelu. uhkas mua oikeudella,mut tästä on jo 5vuotta aikaa niin ei vissiin sitte vieny oikeuteen:D

mulla oli kans vähän samanlainen tilanne. sit yhtenä päivänä vastasin miehen puhelimeen ja sanoin suoraan et jos ei lopteta niin mä tuun ja kuristan sen. ihme loppu sen jälkeen soittelu. uhkas mua oikeudella,mut tästä on jo 5vuotta aikaa niin ei vissiin sitte vieny oikeuteen:D

No toi miehen exä on sen verran hullu että sitä jos uhkailen, se voi tulla vaikka puukon kanssa riehumaan. On mun miestäkin pari kertaa puukottanut kun olivat yhdessä. Tosi ärsyttävä tilanne tämä!

Et sä voi mitään lähestymiskieltoja hakea ellei mies ole selvästi sanonut että nyt jätät rauhaan, mitä tuskin on tehnyt, ei kukaan täysjärkinen sen jälkeen soittelis tollasia.

lähetysmiskieltoon tarvitaan aina selvä uhkatekijä. uhkaa ei ole jos soittelee shoppailee tms.. joten sillä perusteella et lähetysmiskieltoa saa. Miehesi ei kuitenkaan taida olla sanonut vielä tarpeeksi selkeästi ja jos kerrankin on lähtenyt niin tämä eksä ei ole saanut kuin lisää liekkiä. et kannattaa nyt oikeesti miettiä missä vika, ei kukaan kolmea vuotta jaksa soitella ilman mahdollisuuksia päästä kahdenkesken tekemisiin..

Erikoiset välit sun miehellä ja tämän parhaalla kaverilla, jos kaveri antoi miehesi uuden numeron siskolleen, vaikka tietää, että miestä tämän lähestymiset häiritsee...

Alkuperäinen kirjoittaja ärrrsyttää!!;24507610:
No toi miehen exä on sen verran hullu että sitä jos uhkailen, se voi tulla vaikka puukon kanssa riehumaan. On mun miestäkin pari kertaa puukottanut kun olivat yhdessä. Tosi ärsyttävä tilanne tämä!

Ootko sä mun ex-miehen kanssa? :D
Nimittäin mun exän nykyinen(tai mistä mä tiedän vaikka se olisi nykyään myös ex) on puukottanut kahdesti exää...

Yhteistyössä