mua ärsyttää ja myönnän sen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsymärsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsymärsy

Vieras
mua ärsyttää toi värikäs elämäni bloginpitäjä koska se vastaa töykeästi ja nyt tuolla facebookin ryhmässään on antanut tykkääjien kysyä sen mieheltä jotain kysymyksiä joihin se vastaa. en todellakaan mene omalla nimelläni kysymään mutta jos tuo olisi pidetty blogin puolella olisin ehdottomasti käynyt kysymässä miten se voi olla pipsankaltaisen naisen kanssa koska oon ymmärtäny teksteistä että kyseessä kuitenkin urheilullinen ja hoikka mies. aaaaarrrrrrrrrrrrg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :( :( :( :(

Miksi joku kirjoittaa joka ilta haukkumaketjun jostian pulskasta vähän typerän oloisesta blogistista?

mikä sinua vaivaa? pakko olla sama henkilö. eikö sulla ole elämää itselläsi?

tuo mieskkö sun käy kateeksi? vai se, että se värikäs pipsa uskaltaa?

haluaisitko sinäkin jauha apaskaa ja olla hullu ja tyhmä, olla sellainen kuin olet, mutta et uskalla? pelkäät että menetät auktoriteetin, kukaan ei arvosta ja kunnioita, jos olisit hassu ja outo ja puhuisit typeriä.

ja vihaat tuota pipsaa kun se uskaltaa. olla oma itsensä. ei pelkää. se on sikarohkea.

sinä olet kade. mistä? jokin syy on.

mä en todellakaan oo kade tuon naisen elämästä ja eihän koko miestä ees oo, onhan se jo nähty. kjotain tyhmiä yrityksiä esittää et on se mut ei sitä kyl oo. mut eniten mua ärsyttää toi sen asenne lukijoita kohtaan mut kai niin käy aina ku kusi nousee päähän. ennen se vastasi kivasti mut nykyään tylysti. ja sit en tykkää et se jossain fb:ssä antaa tykkääjille jotain "spesiaalia" höh ihanko jokaisen lukijan ois pakko mennä sinne et sais kans kysyy noita juttui.

Joku ottaa vissiin hiukan liian vakavasti sen, että lihava nainen pitää blogia, ja tykkää olla oma itsensä...

"Ei sillä mitään miestä edes oo". Salaliittoteoriat jyllää...eihän lihavalla VOI olla miestä. Ei ei ei.

Veikkaisin että ärsymärsy on henk.koht. saanut tylyn vastauksen blogistilta ja on loukkaantunut siitä. Lisäksi varmaan kateutta ja halua olla blogistin kaltainen on myös mukana, koska miksi kukaan muuten seuraisi sellaisen ihmisen blogia, joka ärsyttää ja kohtelee huonosti.

arvuuttaja ku toi bloggaaja ei aina oo ollu noin tyly mutta nyt alkanu sellaiseksi ja arvelinkin että kusi noussut päähän. kiukuttaa ku esim sen miehestä ei saa puhua mitään ja sit toisaa vaa tietyt ja valitut saa kysyy siltä ksyymyksii

Alkuperäinen kirjoittaja ärsymärsy;26837303:
arvuuttaja ku toi bloggaaja ei aina oo ollu noin tyly mutta nyt alkanu sellaiseksi ja arvelinkin että kusi noussut päähän. kiukuttaa ku esim sen miehestä ei saa puhua mitään ja sit toisaa vaa tietyt ja valitut saa kysyy siltä ksyymyksii

Etkö sinä siis saanut kysymystäsi läpi? Osuit sitten arkaan paikkaan tms. Ei yhdestä kerrasta kannata kuitenkaan hermostua. Tuo blogi ei ollut minulle entuudestaan tuttu, mutta kun vilkaisin sitä, esim. ruokaosuudessa Pipsa kommentoi ohimennen miten mies tykkää makkarasta, mutta hän itse ei ja yhdessä ruokakuvassa näkyy karvainen (normaalipainoisen:D) miehen käsi. Voisiko kuitenkin olla mahdollista, että se mies on olemassa, mutta ei halua olla julkinen henkilö, paitsi hetkittäin pätkittäin..?

arvuuttaja no voihan se karvainen käsi olla vaikka veljen mutta joka tapauksessa koko salamyhkäsyys on alkanut vituttamaan. mä en ymmärrä blogin suosiota. en ymmärrä miks fb-tykkääjiä paapotaan. miks sen pitää olla niin ylpistynyt ja kusi noussu päähän. ei olisi aihetta.

Ihan oikeasti yhdestä kerrasta ei kannata hermostua, varsinkin kun sinulla on myös itselläsi mahdollisuus ruveta peukuttamaan häntä, mikäli olen oikein nämä jutut ymmärtänyt. Itsekin kyllä ärsyynnyn semmoisesta, kun joku tuttu kirjoittaa facebookissa, esim. että on aivan vittuuntunut joidenkin ihmisten tapaan toimia ja sitten kun joku kaveri kysyy julkisesti mistä on kyse, vastauksena on: "en kerro sitä tässä, laitoin yv:tä". Jos ei itse ole niin läheinen ihminen että kirjoittelisi ko. henkilön kanssa yksityisesti (on vaan kommentoinut toisen päivityksiä julkisesti ja hän minun), niin siinäpähän jää oman mielikuvituksen varaan kaikki ja ärsyttää kyllä!

Ärsyttävistä asioista ja ihmisistä kannattaa laittautua eroon, paitsi jos tykkää olla ärsyyntynyt;)

P.s. minä en yleensä seuraa mitään blogeja, mutta tuota voisin seurata ainakin vähän aikaa. Minä ihailen (ja kadehdin) itsevarmoja ihmisiä, kun itse en ole yhtään sellainen. Aivan erityisesti ihailen sellaisia hyvän itseluottamuksen omaavia ihmisiä, jotka eivät syystä tai toisesta täytä yleistä standardia. Helppohan se on olla fiksun ja filmaattisen oloinen, jos on rikas ja kaunis!

Mä ymmärrän sua ärsymärsy niin täysin. Mä olen kanssa täynnä tota blogia. Se oli kiva aluksi mutta jotenkin nyt niin täynnä itseään. Tituleeraa itseään julkkikseksi. Mikä julkkis? Eihän se ole edes lehdessä ollut!

Miten se Pipsa on noin kiinnostunut, et käyt sen fb:ssä? Mä oon käynyt joskus kattoon sitä blogia, enkä jaksanut kauaa kattoo sitä jauhamista ja lässytystä. Kaikesta ihmiset keksiikin olla kateellisia ja kaikkea ne ihmiset seuraakin! Netissä ois ihan kiinnostaviakin blogeja.

Yhteistyössä